دفع بهداشتی روزانه ۹۰۰ تن پسماند در اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در اهواز روزانه حدود ۹۰۰ تن زباله و پسماند تولید می‌شود که باید دفع بهداشتی آنها به صورت روزانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد سراج در آئین بهره‌برداری و افتتاح سلول دوم دفع پسماند اهواز، اظهار کرد: احداث این سلول نویددهنده یک نگاه نوین در مدیریت شهری اهواز است، نگاهی که پیوست زیست‌محیطی دارد و این مسئله الزام پروژه‌های مدیریت شهری در دنیای امروز است.

وی افزود: در اهواز روزانه حدود ۹۰۰ تن زباله و پسماند تولید می‌شود و لازم است دفع بهداشتی آنها به صورت روزانه انجام شود، در غیر این صورت خطرات زیست‌محیطی آن متوجه شهروندان خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: مدیریت شهری از سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر نیز مطالبه دارد که باید توجه جدی در حوزه زنجیره بازیافت زباله داشته باشند؛ از بنیاد مستضعفان تا بخش خصوصی می‌خواهیم که بستر لازم را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۹۰۰ تن زباله در روز بخش قابل توجهی بوده که قابل بازیافت است و این امکان وجود دارد که سرمایه‌گذار بخش خصوصی بتواند زنجیره بازیافت زباله را در این مکان به وجود بیاورد و ایجاد اشتغال را نیز در کنار آن داشته باشیم.

کد خبر 603162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.