استمرار اجرای نهضت آسفالت در منطقه ۴ کرج

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج با اشاره به استمرار اجرای عملیات آسفالت معابر این منطقه، گفت: با توجه به فرسودگی آسفالت بعضی معابر، در راستای تسهیل در روند عبور و مرور شهروندان، گشت ویژه لکه‌گیری و روکش آسفالت به‌طور مستمر با نظارت شبانه‌روزی در منطقه چهار مشغول خدمت‌رسانی است.

سعید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، بابیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان در منطقه چهار شهرداری کرج است، اظهار کرد: عملیات تراش آسفالت محله فاز ۵ انجام شده است و روکش آسفالت مکانیزه نیز به‌زودی توزیع خواهد شد.

وی اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های زیرساختی با محوریت آسفالت معابر را مهم ارزیابی کرد و افزود: نهضت آسفالت در معابر سطح منطقه چهار بر اساس اولویت‌بندی و در زمان‌بندی مشخص انجام خواهد شد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج تصریح کرد: در سال‌های گذشته بهسازی و اصلاح جداول با رعایت شیب کامل عرضی و طولی در این معابر به صورت کامل انجام شده است که امیدواریم با اتمام عملیات روکش و آسفالت شاهد ارتقای سطح کیفی هدایت آب‌های سطحی و همچنین سهولت در تردد شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به فرسودگی آسفالت بعضی معابر، در راستای تسهیل در روند عبور و مرور شهروندان، گشت ویژه لکه‌گیری و روکش آسفالت به‌طور مستمر با نظارت شبانه‌روزی در منطقه چهار مشغول خدمت‌رسانی است.

صفری خاطرنشان کرد: عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان‌های فرعی فرهنگ، بلوار ارم، خیابان عرفان و سایر خیابان‌هایی که نیاز به اصلاح و آسفالت دارد، در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 603139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.