آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان دانایی اسلام‌آباد

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بوستان دانایی اسلام‌آباد خبر داد و گفت: در این فاز قرار است یک ساختمان نگهبانی و انبار احداث شود.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کرج برای مدیریت شهری، اظهار کرد: از مهمترین وظایف مدیریت شهری و به‌طور خاص شهرداری‌ها، رسیدگی و مطلوب‌سازی کیفیت زیستی شهروندان در تمام عرصه‌ها است که این مهم به‌ویژه در مسائل عمران شهری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه نهر خیابان شهید احمد کافی اسلام‌آباد به طول ۲۵۰ متر در راستای بهبود وضعیت زیست‌محیطی جمع‌آوری شد، افزود: عملیات اجرایی فاز دوم بوستان دانایی اسلام‌آباد در حال انجام است و قرار است در فاز دوم این طرح، یک ساختمان نگهبانی و انبار احداث شود.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: در فاز دوم بوستان دانایی، اجرای ۷۰۰ متر کف‌پوش، ۴۰۰ متر جدول‌گذاری، چهار هزار متر فضای سبز و ۴۰ مترمکعب دیوار مالون در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر موارد اجرایی در فاز دوم پارک دانایی می‌توان به احداث زمین بازی کودکان و نصب پنج عدد آبخوری اشاره کرد که امیدواریم با اتمام پروژه، شهروندان و ساکنان محله اسلام‌آباد بتوانند از فضای تفریحی آن استفاده بهینه داشته باشند.

کد خبر 603129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.