عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ شهریورماه

در این بسته خبری از هزینه ۸۰ میلیارد ریالی شهرداری مبارکه برای مرمت ارگ تاریخی نهچیر تا ۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است و فرسودگی ۳۰ درصدی تاکسی‌های شهری ماسال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

هزینه ۸۰ میلیارد ریالی شهرداری مبارکه برای مرمت ارگ تاریخی نهچیر

مصطفی رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال توسط شهرداری مبارکه و با نظارت اداره میراث فرهنگی برای مرمت ارگ تاریخی نهچیر هزینه شده است.

جدول‌گذاری بهشت زهرای زرند

علی ضیاالدینی، شهردار زرند از ضروریات و خدمات همیشگی شهرداری در فعالیت‌های عمرانی شهرداری است، گفت: عملیات جدول گذاری و ساماندهی جداول فرسوده یکی از مهمترین برنامه‌ها و ارکان ساماندهی فضاهای شهری است.

۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر رفسنجان در حال اجرا است که به طور میانگین ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرسودگی ۳۰ درصدی تاکسی‌های شهری ماسال

مصطفی عباسی، مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری ماسال با بیان اینکه از ۲۸۴ دستگاه تاکسی فعال این شهر ۳۰ درصد فرسوده است، گفت: دولت باید برای حمایت از رانندگان تاکسی تسهیلات بانکی کم‌بهره از طریق طرح نوسازی و تعویض خودروهای فرسوده ارائه دهد تا این طرح با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

جمع‌آوری ۴۵ تن پسماند از سطح شهر خمین

حمید احمدی، شهردار خمین گفت: روزانه حدود ۴۵ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و به کارخانه بازیافت انتقال داده می‌شود.

برگزاری دومین برنامه تور قزوین‌گردی ویژه کودکان

به مناسبت بزرگداشت روز قزوین، دومین برنامه تور قزوین گردی ویژه کودکان محله سپه برگزار شد.‌

کد خبر 603039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.