دریافت باربرگ برای رانندگان خودروهای باربری ضروری است

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای شهرداری اصفهان گفت: رانندگان خودروهای باربری به منظور دریافت باربرگ و همچنین افزایش سهمیه سوخت نیازمند دریافت پروانه اشتغال یک ساله از سوی سازمان حمل‌ونقل بار و کالا هستند.

به گزارش ایمنا، سیدعلی عبداللهی اظهار کرد: پروانه اشتغال مجوزی است برای اشتغال در زمینه حمل بار توسط شخص حقیقی واجد شرایط که تحت پوشش یکی از شرکت‌ها و مؤسسات مجاز حمل‌ونقل بار درون شهری شهرداری اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروانه به مدت یک سال است خاطرنشان کرد: به همین منظور سازمان بار ۲۶ شرکت زیرمجموعه فعال در سطح شهر دارد که رانندگان می‌توانند با مراجعه به یکی از این شرکت‌ها، نسبت به ثبت نام در سامانه مدیریت مرکزی حمل‌ونقل درون شهری و حومه‌ای و همچنین سامانه حمل‌ونقل بار اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای شهرداری اصفهان با بیان اینکه آمار رانندگان ثبت نام شده در پنج ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است، گفت: پس از دریافت این پروانه فعالیت، مالکان و رانندگان می‌توانند با ثبت بارنامه در سامانه محل بار از سهمیه سوخت بیشتری بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: برای دریافت مجوز تردد در محدوده طرح ترافیک، همچنین اشتغال در سطح شهر اصفهان داشتن این پروانه الزامی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و کالای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای باربری می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت باربرگ، به شرکت‌های مورد تأیید سازمان از قبیل گویا سپهر اسپادانا، سیمرغ ترابر جی، تیدا ترابر صفاهان، اصفهان بار پارتاک، پاسارگاد گشت اصفهان، راه فرهنگ فرزانگان و دیگر شرکت‌هایی که به صورت مجاز در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراجعه کنند.

کد خبر 603001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.