۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
حقوق کارمندان شهرداری اصلاح شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز حقوق کارمندان شهرداری اصلاح نشده است و نیاز به پیگیری در هیئت دولت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهار کرد: هنوز حقوق کارمندان شهرداری اصلاح نشده است و نیاز به پیگیری در هیئت دولت دارد.،

وی ادامه داد: توصیه من این است که به مدیران جدید خود دستور دهید که از نیروهای متخصص و کارآمد موجود استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترمینال شرق که بهمن ماه افتتاح می‌شود، یکی از منابع درآمد به شمار می‌رود و می‌توان از آن استفاده بهینه کرد.

مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه در خصوص انتخاب شهردار تهران، تصریح کرد: با عقب ماندگی‌هایی که در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی داشتیم، انتخاب زاکانی به عنوان شهردار را انجام دادیم تا مواردی که در که در این راستا مغفول ماند است، مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: درخواست من این است که جلسه‌ای برگزار کنیم و گزارشی مفصل در خصوص اقدامات انجام شده در سازمان رفاه شهرداری ارائه شود.

میثم مظفر دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: کارمندان رسمی در زمینه حقوق مورد اجحاف قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه فوق العاده جذب برای ۱۲ هزار کارمند رسمی شهرداری در نظر گرفته شده اتفاق خوبی است، اما چه زمانی تشویقی و فوق العاده جذب محقق می‌شود.

مظفر با اشاره به مخازن پسماند موجود در شهر و تغییر شکل و شمایل آنها ادامه داد: پنج هزار مخزن به طور کامل در شهر تعویض شده و درخواست داریم که مخازنی با تفکیک پسماند تر و خشک در محلات نصب شوند و شکل و شمایل دیگری داشته باشد.

وی گفت: ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه شامل ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ثبت شده و چهار هزار میلیارد تومان نیز در آستانه ثبت، محقق شده است.

کد خبر 602995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.