غیبت دی‌ماریا در بازی بزرگ برابر تیم سابق

یوونتوس در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن، دی‌ماریا را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یوونتوس آنخل دی‌ماریا، وینگر خود را برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از ترکیبش کنار گذاشته است.

یوونتوس در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، «دی‌ماریا» را در اختیار نخواهد داشت. این وینگر مقابل فیورنتینا به دلیل مشکل ساق پا از زمین خارج شد و در مقابل تیم سابق خود نمی‌تواند بازی کند. او که در بازی‌های ابتدایی خود برای بانوی پیر عملکرد درخشانی داشت، حالا بازی مهمی که شاید بیش از هر مسابقه دیگری برایش هیجان‌انگیز بوده را از دست داده است.

مشکلات مصدومیت دی ماریا از زمانی که پاری سن ژرمن را ترک کرد و با انتقال رایگان تابستانی به یوونتوس پیوست، ادامه داشت. این‌طور نیست که مهاجم آرژانتینی با ورودش به یووه دچار مشکل شده باشد، بلکه طی سال‌های اخیر بازی‌های متعددی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

دی ماریا در اولین بازی خود، برای یوونتوس گلزنی کرد اما در ادامه مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. او تاکنون تنها سه بازی برای تیم جدیدش در فصل ۲۰۲۲-۲۳ انجام داده است. این بازیکن ۳۴ ساله هنوز ۹۰ دقیقه کامل برای تیم ماسیمیلیانو آلگری بازی نکرده است.

دی ماریا در طی دوران فوتبال خود ۵۴ گل (۲۲ گل و ۳۲ پاس گل) در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده که بیشتر از هر هافبک دیگری از زمان شروع جمع‌آوری اطلاعات در ۲۰۰۳-۲۰۰۴ توسط سایت اپتا است.

«روی نمر» گزارشگر تیم ملی آرژانتین، ترس از افت آمادگی دی ماریا را کم‌اهمیت جلوه داده و اصرار دارد که غیبت او صرفاً یک اقدام احتیاطی از سوی یووه است. با این حال، هواداران از نحوه استفاده آلگری از دی ماریا در زمین مسابقه چندان راضی نیستند و انتظار دارند این بازیکن بتواند نقش بیشتری در ترکیب غول ایتالیایی داشته باشد.

کد خبر 602950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.