مبارزه با فساد در اولویت قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی آمادگی این را دارند که در مبارزه با فساد هزینه دهند و در مقابل افرادی که مبارزه نمایشی با فساد را در دستور کار خودشان دارند، بایستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در جریان برگزاری نودمین صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نیروهای خدوم شهرداری و زحمتکشان حوزه مدیریت شهری جزو با ارزش‌ترین سرمایه‌های شهر محسوب می‌شوند، اظهار کرد: باید به این افراد اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به تغییرات جدید در انتصابات بدنه شهرداری تهران، ادامه داد: پس از گذشت یک سال از دوره مدیریت زاکانی در این چند روز به تازگی شاهد شروع فصل جدید جابه‌جایی مدیران در مجموعه شهرداری تهران هستیم که یکی از این تغییرات در حوزه حساسی همچون حراست شهرداری تهران است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه یکی از این تغییرات در حوزه نظارتی است که من نیز عضو کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر تهران هستم و شاهد این بودیم که فرد منتخب انقلابی، ارزشمند و از نیروهای پاکدست به شمار می‌رود که طی یک سال گذشته به صورت غیرنمایشی به مبارزه با فساد پرداخته است.

وی تصریح کرد: در جلسات مکرر و بازدیدهایی که از مجموعه حراست شهرداری تهران داشتم شاهد عملکرد خوب و ارزشمند از رئیس حراست شهرداری بودم.

اقراریان با اشاره به اینکه مسئول سابق حراست شهرداری تهران به طور کل از بدنه شهرداری جدا شد، افزود: وظیفه خود می‌دانم که به عنوان یک عضو از خانواده ۲۱ نفره شورای اسلامی شهر تهران از زحمات وی تقدیر کرده و برای وی آرزوی توفیق و موفقیت داشته باشم.

وی گفت: نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی آمادگی این را دارند که در مبارزه با فساد هزینه دهند و در مقابل افرادی که مبارزه نمایشی با فساد را در دستور کار خود دارند، بایستند.

کد خبر 602948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.