درخواست عجیب بایرن مونیخ از هری کین!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ سه شنبه پانزدهم شهریور ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* بایرن مونیخ از هری کین می‌خواهد تا امضای قرارداد جدید با تاتنهام را متوقف کند تا بتواند تابستان آینده به او پیشنهاد انتقال به آلمان بدهد.

* بابی دانکن، ستاره سابق تیم جوانان لیورپول، از "سیف روبیایجنتی که در سال ۲۰۱۹ روی خروج او از آن فیلد کار می‌کرد، به دلیل اینکه "او را از باشگاه دوران کودکی اش دور کرد" و "به خطر انداختن" حرفه‌اش، انتقاد کرد.

سان:

* پل پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه و یوونتوس، پس از موافقت برای انجام عمل جراحی زانو، شانس بالایی برای آمادگی در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

* گفته می‌شود سویا با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام و پاری سن ژرمن تماس گرفته است تا او را به خدمت بگیرد.

دیلی اکسپرس:

* هری مگوایر، مدافع میانی منچستریونایتد، با ناکامی جدیدی در تیم ملی انگلیس روبرو می‌شود چرا که اریک دایر، مدافع تاتنهام، توسط گرت ساوتگیت فراخوانده می‌شود.

* جنک توسون، مهاجم سابق اورتون و کریستال پالاس پس از سوت پایان بازی و پیروزی ۳-۲ بشیکتاش مقابل آنکاراگورو در دیدار یکشنبه شب، توسط یک هوادار در میان صحنه‌های زشت، مورد ضرب و شتم کونگ فو قرار گرفت.

دیلی تلگراف:

* چلسی پس از تأیید اینکه ریس جیمز خود را تا سال ۲۰۲۸ با باشگاه تمدید کرده است، مذاکرات را برای توافق با میسون مانت شروع خواهد کرد.

* تیم‌های سوپرلیگ زنان باید با شروع فصل جدید، به زانو زدن ادامه دهند و کاپیتان‌های تیم‌ها موافقت کردند که به هم تیمی‌های خود این فرصت را بدهند تا در صورت تمایل به انجام ژست ضد نژادپرستی قبل از بازی‌ها، ادامه دهند.

تایمز:

* به نیوکاسل یونایتد توسط مسئولان لیگ برتر اطمینان داده شده است که سیستم VAR که باعث ایجاد جنجال‌هایی در بازی آخر هفته شد، قرار است با ورود "هاوارد وب" به عنوان اولین مدیر ارشد داوری فوتبال، در سه ماه آینده بهبود یابد.

* برندان راجرز گفته است که از مدیران لسترسیتی در مورد پست خود به عنوان سرمربی، اطمینان نخواهد یافت. او گفته قصد دارد "تا زمانی که کسی به من چیز دیگری بگوید" به کار خود ادامه دهد.

دیلی میرر:

* جزئیات دقیق قرارداد پیچیده روبرت لواندوفسکی با بارسلونا مشخص شده است، از جمله بند فسخ حیرت انگیز ۵۰۰ میلیون یورویی (۴۳۱ میلیون پوند) مهاجم لهستانی که تعجب برانگیز است.

کد خبر 602884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.