تعیین تکلیف معضلی ١٨ ساله در شهر بندرعباس

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پس از ١٨ سال بازارچه ٢٢ بهمن با مساحت ۲۰ هزار مترمربعی احداث خواهد شد.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیگیری‌ها و جلسات متعدد کمیسیون خدمات شهری، همکاری مسکن و شهرسازی همراهی استاندار هرمزگان و شهردار بندرعباس زمین بازارچه ٢٢ بهمن جهت احداث بازارچه دائمی به شهرداری واگذار شد.

وی افزود: در جلسه کمیسیون خدمات شهری که به تازگی با حضور معاون املاک مسکن و شهرسازی و دستور کار بازارچه ٢٢ بهمن برگزار شد، موضوع به طور ویژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در نهایت به مرحله اجرا رسید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: راهکارهای منطقی برای حل مسائل و مشکلات شهر هنر، گره‌گشایی و عبور از بحران است و گاهی موضوع و معضلاتی در بندرعباس وجود دارد که سال‌ها است رفع نشده و همچنان باقی مانده و در پیچ و خم روزمرگی‌های اداری و کاری اهمیت موضوع از بین رفته و گرفتار تسلسل و تکرار شده است.

وی تصریح کرد: بازارچه ٢٢ بهمن در حال حاضر با ظرفیت ٨٠٠ غرفه به شکل سنتی و با سازوکار نه چندان موفق در مدیریت و اداره امور فعال است، شهرداری باید هرچه سریع‌تر نسبت به احداث این بازارچه قدیمی و معروف شهر اقدام کند تا شأن این بازارچه و اصالت شهر بندرعباس حفظ شود.

کناری‌نژاد با بیان تلاش اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات بازارچه ۲۲ بهمن، گفت: امیدواریم شهرداری بر اساس اولویت‌ها و نیازسنجی‌ها و در چارچوب یک برنامه آگاهانه با بهره‌گیری از اصول و قواعد به‌روز مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهری عمل کند تا شهر در تمام حوزه‌ها، مناطق و محلات از امکانات و خدمات به طور یکسان بهره ببرد و سیمای شهر نمود و نشانه‌های فاصله طبقاتی را نداشته باشد. امروزه رشد و توسعه، امری اجتناب‌ناپذیر است که در این دوره از مدیریت شهری مد نظر قرار دارد.

کد خبر 602878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.