آغاز عملیات کاشت پاییزه در تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم اجرای طرح‌های متناسب این ایام و در راستای ایجاد محیطی شاداب و پرنشاط برای شهروندان، اجرای عملیات کاشت پاییزه در شهر تبریز آغاز شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، اکبر امجدی با اشاره به اهمیت و لزوم وجود فضای سبز شاداب و باطراوت شهری و نقش آن در تلطیف و تأمین فضای آرام‌بخش برای شهروندان، گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی زیبایی و نشاط شهری، ایجاد فضاهای سبز شاداب و دلپذیر است که در سایه همدلی و انسجام بیشتر کاری و برنامه‌ریزی مناسب دست‌یابی به آن میسر و ممکن خواهد بود.

وی، با اشاره به جایگاه کلان‌شهر تبریز در ایران و تاکید بر جهت‌گیری برنامه‌ها و تلاش همه‌جانبه برای احیای مجدد این نام پرافتخار، افزود: تشکیل جلسات و کارگروه‌های کارشناسی در بخش‌های مختلف و با حضور همه اعضای خانواده بزرگ فضای سبز برای برنامه‌ریزی جامع و احصای نقاط ضعف و قوت و نیز رفع نواقص و کاستی‌ها ضروری است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ایجاد فضای سبز ایده‌آل، کیفی و با هزینه کم را هدف نهایی و مشترک تمام نیروهای حوزه فضای سبز خواند و گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و لزوم اجرای طرح‌های متناسب این ایام و در راستای ایجاد محیطی شاداب و پرنشاط برای شهروندان، اجرای عملیات کاشت پاییزه در شهر تبریز آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تهیه طراحی کاشت پاییزه از سوی اداره فنی و طراحی سازمان و ابلاغ آن به مناطق، شاهد اجرای طرح‌های زیبا و چشم‌انداز و ایجاد محیط‌های شاداب و با طراوت در نقاط مختلف شهر تبریز و تداعی حال و هوای بهاری در پاییز خواهیم بود.

کد خبر 602874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.