فعالیت اتوبوسرانی قم در ایام اربعین ۲۴ ساعته می‌شود

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بیان اینکه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در مسیر مسجد جمکران تا حرم مطهر تا پایان ماه صفر ۲۴ ساعته است، گفت: تعداد اتوبوس‌ها بر اساس تعداد مسافران و نیاز افزایش پیدا می‌کند تا مسافران در کمترین زمان به مقصد انتقال پیدا کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به آمادگی شهرداری در ارائه خدمات حمل‌ونقل همگانی، اظهار کرد: آماده ارائه خدمات کامل به مسافران و شهروندان در ایام اربعین هستیم.

وی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در مسیر مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر را تا پایان ماه صفر ۲۴ ساعته اعلام کرد و افزود: تعداد اتوبوس‌ها بر اساس تعداد مسافران و نیاز افزایش پیدا می‌کند تا مسافران در کمترین زمان به مقصد انتقال پیدا کنند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: گاهی ترافیک اجازه تردد اتوبوس و تاکسی را نمی‌دهد، اما تلاش می‌کنیم بهترین سرویس را به زائران و شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی، گفت: در حال حاضر بیش از دوسوم هزینه حمل‌ونقل عمومی را شهرداری پرداخت می‌کند.

نیک تصریح کرد: هزینه هر اتوبوس ماهانه ۵۸ میلیون تومان بوده است و به ازای هر بلیت اتوبوس پنج هزار تومان هزینه می‌شود، درحالی‌که شهروندان تنها ۱,۵۰۰ تومان پرداخت می‌کنند و مابقی آن را شهرداری می‌پردازد.

کد خبر 602867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.