پاسخ جالب کروس به فرصت حضور در لیگ برتر!

تونی کروس، درباره فرصت حضور در لیگ برتر و رقابت با بازیکنانی که به‌دنبال دستمزدهای بالاتر به لیگ برتر انگلیس می‌روند، پاسخ جالبی داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «تونی کروس» بخشی از تیم رئال‌مادرید بود که سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا لیورپول را شکست داد و برای پنجمین بار در دوران حرفه‌ای خود قهرمان اروپا شد.

کروس به فرصت حضور در لیگ برتر و رقابت با بازیکنانی که به دنبال دستمزدهای بالاتر به لیگ برتر انگلیس می‌روند، پاسخ جالبی داده است. این هافبک استدلال کرد که تیم‌های انگلیسی علی‌رغم سرمایه گذاری‌های هنگفت باشگاه‌های لیگ برتر، به ویژه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲، در اروپا عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

او به پادکست OMR گفت: «پول حق پخش تلویزیونی برای سال‌ها در انگلیس به طور قابل توجهی بالاتر بوده است و با این حال باعث نشده که تیم‌های انگلیسی همه چیز را ببرند. همه بازیکنان فقط به حقوق نگاه نمی‌کنند، بلکه به کسب عناوین زیاد و رشد بیشتر نیز نگاه می‌کنند.»

باشگاه‌های لیگ برتر از یک پنجره تابستانی رکوردشکن لذت بردند و درمجموع ۱.۹ میلیارد پوند برای بازیکنان هزینه کردند تا رکورد قبلی ۱.۴ میلیارد پوندی را که در سال ۲۰۱۷ ثبت شده بود، بشکنند.

کروس و رئال مادرید دفاع از قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های خود را از امشب _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ مقابل سلتیک آغاز می‌کنند.

کد خبر 602864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.