شهرداری تهران را زیر صفر تحویل گرفتیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم و ماه‌ها تلاش شد تا وضعیت به صفر برسد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق برنامه‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد مدیریت شهری تهران، اظهار کرد: هر چقدر تلاش و فعالیت انجام داده باشیم، کافی نیست و باید به وظیفه خود عمل کنیم تا رضایت شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران را زیر صفر تحویل گرفتیم، ادامه داد: ماه‌ها تلاش شد تا وضعیت به صفر برسد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق برنامه‌ها انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر چه تا ایده‌آل و چشم‌اندازهایمان فاصله داریم، اما مقدمات لازم مانند توسعه مترو و احیای بافت فرسوده انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام انبارهای مترو و اتوبوس خالی بود، تصریح کرد: تعداد اتوبوس‌های تهران اکنون کمتر از تعداد لازم برای رفع نیاز پایتخت در حوزه حمل‌ونقل است و با آغاز مهر با ترافیک شدیدی مواجه خواهیم بود، لذا در تلاش هستیم تا ابتدای مهرماه تعدادی اتوبوس وارد چرخه حمل‌ونقل شهر شود.

چمران افزود: شهر مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است و تک‌بعدی نیست، بنابراین معضلات شهر تنها حمل‌ونقل عمومی یا بافت فرسوده نیست و باید تمام معضلات و مشکلات موجود را بررسی و پیگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اهل نمره دادن نیستم و نمره‌ای به عملکرد شهرداری تهران نمی‌دهم.

کد خبر 602859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.