به‌کارگیری ۶۰۰ نیروی کارگری از طریق ایست‌کارها

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از مراجعه ۱۳۰۰ نفر به ایست‌کارهای سطح شهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: شهروندان و کارفرمایان می‌توانند جهت درخواست و به‌کارگیری کارگران فصلی و موقت، به ایست‌کار مراجعه کنند یا با سامانه تلفنی ۳۸۹۵ تماس بگیرند.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۰۰ نفر به ایست‌کارهای سطح شهر مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۳۰ نفر برای به‌کارگیری در مشاغل مختلف اعزام شده‌اند.

وی افزود: حضور افراد جویای کار در سطح شهر علاوه بر بر هم زدن چهره بصری شهری، کرامات و شأن آن‌ها را خدشه‌دار می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان، خاطرنشان کرد: نبود سیستم نوبت‌دهی در معابر شهری، به‌کارگیری این کارگران را از نظم خارج می‌کند و موجب ایجاد مشکلات ترافیکی در سطح شهر می‌شود، به همین دلیل بهترین مکان جهت ساماندهی و به‌کارگیری این قشر زحمتکش ساختمان ایست‌کار است.

سالاری با بیان اینکه ورود شهرداری جهت ساماندهی کارگران یک وظیفه اجتماعی است، تصریح کرد: شهرداری با ساخت و تجهیز ایست‌کار به وظیفه خود عمل کرده و لازم است علاوه بر همراهی و استقبال کارگران دیگر نهادهای ذی‌ربط نیز به وظایف قانونی و اجتماعی خود عمل کنند.

وی گفت: شهروندان و کارفرمایان می‌توانند جهت درخواست و به‌کارگیری کارگران فصلی و موقت مراجعه حضوری به ایست‌کار داشته باشند یا با سامانه تلفنی ۳۸۹۵ تماس بگیرند.

کد خبر 602856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.