فروش فوق العاده ایران خودرو سامانه یکپارچه + سایت ثبت نام طرح جوانی جمعیت و ماشین فرسوده

جزییات ثبت نام فروش فوق العاده خودرو با قیمت قطعی، پیش فروش، طرح جوانی جمعیت و طرح خودرو فرسوده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ویژه شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

به گزارش ایمنا، ثبت نام فروش خودرو توسط خودروسازان کشور در سامانه یکپارچه خودرو به زودی انجام می‌شود.

سامانه خودرو

سامانه یکپارچه فروش خودرو، سایت متمرکز خرید خودرو است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تخصیص خودرو و ثبت نام خرید خودرو ایجاد شده است.

خودرو یکپارچه

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی، آغاز به کار کرد. تمام شرکت‌های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کنند و متقاضیان نیز تنها با مراجعه به این سامانه می‌توانند برای خرید خودرو اقدام کنند. هرگونه فروش، فروش فوری، فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو فقط از طریق این سامانه انجام می‌شود.

ثبت نام خودرو

ثبت نام در طرح جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه مورخ شانزدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز و ۷۲ ساعت (۳ روز) ادامه خواهد داشت.

فروش فوق العاده ایران خودرو سامانه یکپارچه + سایت ثبت نام طرح جوانی جمعیت و ماشین فرسوده

خرید خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به ۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می‌یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است.

فروش ایران خودرو و سایپا

مشاور وزیر صمت گفت: تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو جهت بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی https://www.ikco.ir/ است.

کد خبر 602852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.