اگر از لحاظ اقتصادی حمایت شویم می‌توانیم در سوپرلیگ نیز شرکت کنیم

سیدتقی گلستانه گفت: با کسب قهرمانی در لیگ استان، این ظرفیت را داریم که با حمایت‌های اقتصادی توسط اسپانسرها با ملی‌پوشانی که در تیم هستند پا به لیگ دسته‌اول یا حتی سوپرلیگ بسکتبال کشور بگذاریم.

سیدتقی گلستانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری خمینی‌شهر در رقابت‌های بزرگسالان استان اصفهان اظهار کرد: مسابقات با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در رده‌سنی بزرگسالان دسته‌جات آزاد بسکتبال استان اصفهان انجام گرفت. این رقابت‌ها حدود یک‌ماه‌ونیم پیش با یادواره مرحوم محمد پاکروان از پیشکسوتان عرصه رسانه و بسکتبال آغاز شد. در نهایت تیم شهرداری خمینی‌شهر پس از راهیابی به مرحله‌حذفی به‌عنوان سرگروه و برتری ۸۱ بر ۶۹ در فینال رقابت‌ها با اقتدار به مقام اول دست پیدا کرد، تیم گلنور اصفهان عنوان دومی و تیم‌های آنلیمیتد و آرارات اصفهان نیز مشترکا رتبه سوم را به‌دست آوردند.

وی افزود: این رویداد با حضور شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس اداره ورزش‌وجوانان خمینی‌شهر، سرپرست هیئت بسکتبال و پیشکسوتان بسکتبال استان اصفهان پیگیری شد؛ تماشاگران مشتاق دیدار فینال که در سالن ملت اصفهان انجام گرفت، به‌اندازه یک‌بازی سوپرلیگ بسکتبال به سالن آمده بودند و واقعاً با جدیت و هیجان خاصی برگزار می‌شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری خمینی‌شهر در پاسخ به این پرسش که آیا با کسب این قهرمانی راهی لیگ بالاتری خواهید شد یا خیر، خاطرنشان کرد: می‌توانیم به مسابقات دسته‌یک برویم اما فعلاً از نظر مالی شرایط مناسبی نداریم. اگر اسپانسر قوی جذب شود حتی این ظرفیت را داریم که بتوانیم در مسابقات دسته‌یک و حتی سوپرلیگ بسکتبال شرکت کنیم.

گلستانه در پایان با اشاره به حمایت‌هایی که در این راه از این تیم شد و نیاز این تیم به حمایت‌های بیشتر برای کسب مقام‌های بالاتر در کشور تصریح کرد: گروه ساینده‌های کارن در رقابت‌های دسته‌جات آزاد استان حامی تیم بسکتبال شهرداری خمینی‌شهر بود که توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. ما چند بازیکن ملی‌پوش در اختیار داریم ولی وضعیت مالی خوبی وجود ندارد که امیدواریم بتوانیم برای دفاع از ناممان با شرایط اقتصادی بهتر و حمایت‌های بیشتری در مسابقات حرفه‌ای کشور شرکت کنیم.

کد خبر 602809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.