شهر ترمیمی باید هدفمند باشد

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ماهیت شهر ترمیمی ماهیتی حقوقی است و پس از رفع مشکلات ساختاری و اعتباری، این حوزه باید ذیل اداره کل حقوقی شهرداری تعریف شود.

هاشم دائمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهر ترمیمی موضوعی فرابخشی است، اظهار کرد: بنا به گفته مبدعان ماهیت شهر ترمیمی حقوقی است و بر همین اساس باید در ساختار اداره کل حقوقی شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهر ترمیمی نیاز به ترمیم ساختار دارد، افزود: به علت ضعیف بودن ساختار اداره کل حقوقی، شهر ترمیمی ذیل معاونت خدمات شهری تعریف شده است؛ از این‌رو این مشکل ساختاری و اعتباری باید رفع و شهر ترمیمی ذیل اداره کل حقوقی شهرداری تعریف شود.

رئیس کمیسیون حقوقی، املاک و قراردادهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شرایطی که به گفته رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر، عملکرد معاونت خدمات‌شهری در بحث نظارت و رفت‌وروب شهر مورد انتقاد قرار گرفته است و در بارندگی‌های اخیر مردم با قایق در شهر تردد کردند و آبیاری درختان به درستی انجام نمی‌شود و خزان زودرس را شاهد هستیم و موش‌ها در برخی خیابان‌های شهر جولان می‌دهند و باید مشخص شود که علت تاکید بر تعریف شهر ترمیمی ذیل معاونت خدمات شهری چیست؟

وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد باید تمرکز خود را به حوزه‌هایی معطوف کند که مأموریت روشن و مشخصی دارد، افزود: شهر ترمیمی باید ساختارمند، هدفمند، قانونی، علمی و آکادمیک باشد.

کد خبر 602800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.