نتایج هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال+جدول

رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، با برگزاری هفت دیدار، امروز به برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر، امروز _دوشنبه، چهاردهم شهریورماه_ با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

هوادار یک-پرسپولیس ۳

تیم‌های هوادار و پرسپولیس مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به نفع پرسپولیس تمام شد. در این دیدار لوکادیا یک مرتبه و صادقی دو مرتبه برای پرسپولیس و شجاعیان یک گل برای هوادار به ثمر رساندند.

ذوب آهن یک-سپاهان یک

دربی اصفهان به میزبانی گاندو ها در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که در نهایت دو تیم سپاهان و ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این دیدار شهریار مغانلو و آرمان قاسمی گل زنی کردند.

نساجی ۲- مس صفر

نسازی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی میزبان مس کرمان بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب خود کرد. امیر مهدی جان ملکی و کریم اسلامی گلزنان این دیدار بودند.

آلومینیوم اراک صفر-تراکتور ۲

تراکتور تبریز امشب میهمان آلومینیوم اراک بود که توانست با ۲ گل این تیم را شکست دهد. محمد عباس زاده و رضا اسدی گل‌های تراکتور را به ثمر رساندند.

گل گهر سیرجان یک-ملوان صفر

شاگردان امیر قلعه نویی میزبان تیم ملوان بودند و با تک گل مجید عیدی به پیروزی رسیدند.

صنعت نفت آبادان یک-نفت مسجد سلیمان ۲

صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان نفت مسجد سلیمان بود. این دیدار با نتیجه یک بر ۲ به سود تیم مسجد سلمان به پایان رسید. مهدی ممی زاده، رضا دهقانی، پیمان رنجبری گل‌های این دیدار را زدند.

فولاد-مس رفسنجان

شاگردان نکونام در تیم فولاد میزبان مس رفسنجان بودند، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتایج دیدارهای امشب:

نتایج هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال+جدول

جدول نتایج لیگ:

کد خبر 602796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.