کارآفرینی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: کار آفرینی فارغ از اشتغال‌زایی، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _ دوشنبه چهاردهم شهریورماه _ در نشست با بانوان فعال، نخبه و کارآفرین منطقه ۱۴ تهران، ضمن تاکید بر اینکه دیدارهای رو در رو و بدون واسطه موجب ایجاد تعامل بین مسئولان و شهروندان مناطق می‌شود، اظهار کرد: شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات و خواسته‌های این بانوان موجب می‌شود تا موارد مطرح شده در سیاستگذاری‌هایی که در شورای شهر عامل می‌شود مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروزه در تمام دنیا مسئولان ملی و شهری به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد وسمن‌ها استفاده می‌کنند، ادامه داد: در شهرداری تهران با توجه به مطالعات تطبیقی و نظارتی که از سوی شورای شهر انجام شده تعامل خوبی با سازمان‌های مردم نهاد انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تغییر رویکرد شهرداری تهران از خدماتی به اجتماعی را نمونه تحولات شهرداری در این دوره از مدیریت شهری دانست و گفت: کارآفرینی اجتماعی فارغ از اشتغالزایی از مواردی حائز اهمیتی است که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای سبز در این منطقه به ازای هر فرد سه مترمربع برآورد شده که با توجه به اهمیت پارک‌ها و بوستان‌ها در شادابی شهر و شهروندان ضرورت دارد شهردار منطقه به این موضوع رسیدگی کند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد و راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی جهت عرضه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین یکی دیگر از مواردی است که در شورای شهر پیگیری کردیم، لذا در این منطقه نیز باید نسبت به ایجاد بسترهای لازم در این امر توجه ویژه شود.

کد خبر 602747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.