آغاز به‌کار شورای همیاران صلح در حوزه حمل‌ونقل

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد از آغاز فعالیت شورای همیاران صلح در سازمان تاکسیرانی و سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد خبر داد.

جعفر سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای گسترش رویکرد ترمیمی در شهرداری مشهد و استفاده از ظرفیت‌های مردمی به‌منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش و کاهش و کنترل جرایم و تخلفات شهری و با موافقت رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در سازمان‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک، شورای حل اختلاف تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: بدین منظور اولین شوراهای حل اختلاف در این حوزه در سازمان‌های تاکسیرانی و مدیریت حمل و نقل بار درون شهری با حضور مدیران عامل سازمان‌های مزبور آغاز بکار کرد و احکام اعضای شورای حل اختلاف این دو سازمان اهدا شد.

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این شوراها با همکاری دبیرخانه شهر ترمیمی و معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک تشکیل شده است و در چارچوب رویکرد ترمیمی به عنوان پیوست اجتماعی فعالیت‌های مدیریت شهری در راستای مأموریت‌های تبیین شده توسط اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری و در جهت تحقق جهان شهر برکت و کرامت محسوب شده است که امیدواریم به بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و کاهش و کنترل جرایم شهری منتهی خواهد شد.

کد خبر 602709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.