خدمات‌رسانی ماموران آتش‌نشانی به زائران اربعین حسینی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور عظیم مردم و اقشار مختلف در حماسه اربعین حسینی و ضرورت تأمین ایمنی و امنیت زائران، گفت: نیروهای خدمت‌رسان مدیریت شهری همچون اکیپ‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی امروز برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در حاشیه مراسم اعزام اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی به کربلای معلی، اظهار کرد: توفیق بزرگی نصیب مدیریت شهری اصفهان شده که هم‌زمان با ایام اربعین حسینی در مسیر خدمت‌رسانی به زوار سیدالشهدا (ع) مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: گروه‌های مختلف مردمی اصفهان در حماسه عظیم اربعین حسینی حضور پررنگ دارند و در این راستا نیروهای خدمت‌رسان مدیریت شهری همچون اکیپ‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نیز امروز برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور عظیم مردم و اقشار مختلف در حماسه اربعین حسینی و ضرورت تأمین ایمنی و امنیت زائران، تصریح کرد: نیروهای خدوم سازمان آتش‌نشانی همچون گذشته وظیفه خود دانسته تا در کنار موکب‌های زوار اصفهانی در کربلای معلی قرار بگیرند و در جهت تأمین امنیت و سلامت آنها آماده باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری این است که هم‌زمان با ایام اربعین، فضای شور و حماسه حسینی در شهر اصفهان نیز شکل بگیرد.

کد خبر 602690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.