ساخت دومین پارک بانوان در شهرکرد با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهر شهرکر، گفت: دومین پارک بانوان در شهرکرد احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به پیگیری به عمل آمده توسط حوزه حقوقی و املاک شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: خبرهای خوبی برای مردم مرکز استان در راه است و بخشی از مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری شهرکرد به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: امیدوارم این جلسات در استان مستمر باشد؛ به طور قطعی مدیریت شهری مطالبات دیگری نیز دارد که امیدواریم محقق شود.

رئیس کمیسیون املاک و امور اداری شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: پیگیری وصول مطالبات شهرداری می‌تواند امور مدیریت شهری را به ثمر برساند، این مهم با تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شهرداری شهرکرد، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل منابع طبیعی استان انجام گرفت.

وی با بیان اینکه این جلسه نویدبخش خبرهای خوبی برای رفع مشکلات شهروندان در منظریه بود، اضافه کرد: عملیات اجرایی پارک بانوان دو در ضلع شمالی پارک تهلیجان با رویکرد زمینه‌سازی برای توسعه ورزش بانوان و استفاده راحت و بی‌دغدغه از فضاهای سبز شهری با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان بعد از تخصیص اعتبار از طریق برنامه و بودجه آغاز می‌شود.

بیگی افزود: جهت ارتقا و حفظ سلامت جسم، روح و روان بانوان، مرمت، اصلاح و تجهیز امکانات ورزشی و تفریحی در پارک بانوان یک از ضروریات است که می‌طلبد با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس دو میلیارد تومان اعتبار هر چه سریع‌تر به این امر تخصیص و از طریق برنامه و بودجه ابلاغ شود.

کد خبر 602688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.