سرویس دوشنبه‌های باغ رضوان فعال شد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از فعال شدن سرویس دوشنبه‌های باغ رضوان خبر داد و گفت: سرویس اتوبوس روزهای دوشنبه، از ایستگاه باغ‌قوشخانه به سمت آرامستان باغ رضوان حرکت می‌کند و مجدد شهروندان را به سمت ایستگاه باغ‌قوشخانه بازمی‌گرداند.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آرامستان‌ها با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با توجه به درخواست شهروندان برای دایر کردن سرویس روزهای دوشنبه برای آرامستان باغ رضوان اقدام کرد.

وی تاکید کرد: سرویس روزهای دوشنبه آرامستان باغ رضوان، از ساعت ۱۴ از ایستگاه باغ‌قوشخانه به سمت آرامستان باغ رضوان حرکت می‌کند و مجدد شهروندان را به سمت ایستگاه باغ‌قوشخانه بازمی‌گرداند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خدمت جدید با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در راستای جلب رضایت شهروندان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: روزهای پنجشنبه بعدازظهر و روزهای جمعه از صبح تا بعدازظهر اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان مسیر ایستگاه باغ‌قوشخانه تا آرامستان باغ رضوان را سرویس‌دهی می‌کند.

حاجیان افزود: مسیر سرویس باغ رضوان از مبدا پایانه باغ‌قوشخانه و در مسیر ایستگاه‌های میدان قدس، میدان احمدآباد، ایستگاه‌های خیابان جی تا باغ رضوان انجام می‌شود که در این آرامستان تمام ایستگاه‌ها پوشش داده می‌شود و در مسیر برگشت نیز بالعکس است.

کد خبر 602684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.