اعزام آتش‌نشانان شاهین‌شهر به ۸۴۵ مورد حادثه و حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر گفت: جان‌برکفان سازمان آتش‌نشانی و در زمان وقوع حادثه برای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و از ابتدای سال جاری تاکنون به ۸۴۵ مورد حادثه و حریق اعزام شده‌اند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شاهین‌شهر، مجتبی رستمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۵ حادثه در شهر اتفاق افتاده است، اظهار کرد: در سال جاری بیش از هزار نفر در سطح ادارات و آموزشگاه‌ها از آموزش‌های اطفای حریق و حوادث سازمان بهره‌مند شده‌اند.

وی به برگزاری سه دوره آموزش آتش‌نشانان داوطلب در سال جاری در راستای آموزش شهروندی اشاره و خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۲۰۰ نفر موفق به اخذ گواهینامه آتش‌نشان داوطلب شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: صدور دستورالعمل ایمنی، بررسی و کنترل نقشه‌های معماری، صدور پایان کار، استعلام کمیسیون ماده صد، بررسی و تأیید نقشه سیستم‌های اعلام و اطفا حریق، صدور طرح ایمنی مراکز درمانی و تجاری، خرید یک دستگاه کامیونت و تجهیز آن، خرید و تجهیز خودرو برای امداد کوهستان و بازسازی خودروهای سواری و پیشرو سازمان از جمله اقدامات سازمان در حوزه پیشگیری از حوادث و تجهیزات است.

رستمی به استقرار چهار ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شاهین‌شهر با ۹۲ نیروی عملیاتی اشاره کرد و گفت: جان‌برکفان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در زمان حادثه برای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

کد خبر 602681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.