مسیر رستگاری و تقدس در برابر ارلینگ هالند

هالند با عملکرد استثنایی خود در همین فصل با منچسترسیتی مورد تحسین کارشناسان تلویزیونی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، ارلینگ هالند در لیگ برتر به کار خود ادامه می‌دهد و بازی به بازی نشان می‌دهد که چرا یکی از برترین استعدادهای حال حاضر فوتبال جهان نام گرفته است.

هالند با عملکرد استثنایی خود در همین فصل با منچسترسیتی مورد تحسین کارشناسان تلویزیونی قرار گرفته است. مهاجم سابق بوروسیا دورتموند در پنج بازی اول فصل تیمش در لیگ، ۹ گل به ثمر رسانده و دو هت‌تریک کرده است.

عملکرد استثنایی هالند نه تنها کارشناسان تلویزیونی، بلکه حتی سرمربی تیمشان را نیز تحت تأثیر قرار داده است. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره مهاجمان جوان تیمش گفته است: هالند و آلوارز حس گلزنی باورنکردنی و بی پایانی دارند. وقتی سیتی ارلینگ را خرید، همه درباره کارهایی که او در گذشته انجام داده صحبت می‌کردند.

وی ادامه داد: کاری که ما می‌خواستیم انجام دهیم این است که به او کمک کنیم. کاری که او در نروژ، اتریش و آلمان انجام داده است را اینجا ادامه خواهد داد. ما به خوبی می‌دانستیم که او چه استعدادی دارد.

مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس نیز به تازگی از هالند تمجید کرده است: تکرار می‌کنم، هالند تقریباً تمام رکوردهای گلزنی را خواهد شکست. او خیلی بزرگ، خیلی سریع و چابک در مقابل دروازه است و با هر تیمی بازی می‌کند، ده‌ها موقعیت ایجاد می‌کند. تنها کاری که او باید انجام دهد این است که آماده بماند.

اوون تنها کسی نبود که در شبکه‌های اجتماعی هالند را تحسین کرد. یکی دیگر از مهاجمان افسانه‌ای، گری لینکر نیز به تمجید از ملی پوش نروژی پرداخت. سرمربی کاتالان‌ها اعتقاد دارد که نمایش‌های هالند می‌تواند در آینده او را به شخصیتی همچون آگوئرو نیز تبدیل کند. مهاجم سابق آرژانتینی بزرگترین اسطوره تاریخ آبی‌های منچستر محسوب می‌شود و مهمترین گل تاریخ این باشگاه را نیز به ثمر رسانده است.

بدون شک سرخیو آگوئرو جایگاهی دست نیافتنی در قلب هواداران سیتی دارد، اما اگر قرار باشد یک روز کسی به این جایگاه دست پیدا کند، قطعاً آن شخص ارلینگ هالند خواهد بود.

کد خبر 602654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.