نفتی‌ها بر بام صعود یا در مسیر سقوط؟

نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان در فصل جدید رقابت‌ها با هدایت رضا مهاجری و رضا پرکاس به مصاف رقبای خود رفته‌اند و تا این‌جای کار عملکرد متفاوتی نسبت به فصل گذشته نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان اگرچه باید از تیم‌های متمول لیگ برتر باشند اما هر ساله کمترین هزینه را در بازار نقل و انتقالات به نام خودشان ثبت می‌کنند و اصولاً با جوانان جویای نام و مستعد به مصاف رقبای خود می‌روند. شاگردان رضا مهاجری، فصل پیش یکی از کاندیداهای سقوط بودند و از همان ابتدای فصل با حواشی زیادی از جمله تغییر سرمربی دست و پنجه نرم می‌کردند و از مجموع چهار هفته موفق به کسب چهار امتیاز شده بودند.

نفتی‌های مسجد سلیمان در خط دفاعی خود عملکرد ضعیفی داشتند و با خوردن سه گل در چهار مسابقه و تنها به ثمر رساندن یک گل در مجموع این دیدارها نشان داده بودند پتانسیل این را دارند که به عنوان تیم پایین جدولی لیگ برتر شناخته شوند. در لیگ بیست و دوم شرایط برای نفتی‌ها کمی متفاوت‌تر است. آمار و ارقام نشان می‌دهد این تفاوت به حدی نیست که تیم رضا مهاجری را تا اینجای فصل آماده‌تر از قبل ببینیم.

شاگردان مهاجری از چهار بازی خود موفق به کسب پنج امتیاز شده‌اند که این اختلاف یک امتیازی با فصل گذشته قطعاً نمی‌تواند خبر از عملکرد مثبت و رو به رشد این تیم بدهد. نفت مسجدسلیمان در خط حمله و دفاع خود با افزایش کمی مواجه بوده است چرا که بازیکنان این تیم در چهار بازی موفق شده‌اند پنج گل به ثمر رسانده و دقیقاً به همین میزان اجازه داده‌اند رقبا دروازه شأن را باز کنند.

صنعت نفت آبادان نیز شرایطی مشابه دیگر نفتی ایران دارد و علاوه بر اینکه هر فصل حواشی زیادی را در خصوص جذب بازیکن و سرمربی پشت سر می‌گذارد با عدم مدیریت صحیح در میانه‌های فصل با اعتصاب هم دست و پنجه نرم می‌کند.

نفتی‌ها بر بام صعود یا در مسیر سقوط؟

صنعت نفت فصل گذشته با هدایت علیرضا منصوریان موفق شد با جایگاه هشتم به کار خود پایان دهد و این اتفاق در شرایطی افتاد که برزیلی‌های آبادان با مشکلات زیادی که داشتند تقریباً دست به خلق شگفتی زدند. رضا پرکاس که برای فصل جدید جایگزین علی‌منصور شده است به لحاظ کمی و کیفی تفاوت کوچکی را رقم زده است و اگر چه نمی‌توان با قاطعیت حرف از ضعف این تیم زد اما تا حدودی می‌شود گفت تیم رضا پرکاس ناموفق بوده است.

صنعت نفت آبادان فصل گذشته از چهار بازی ابتدایی خود موفق به کسب شش امتیاز شده بود و با به ثمر رساندن دو گل و خوردن چهار گل در این دیدارها عملکرد نه چندان مناسبی ارائه داد. برزیلی‌های آبادان در این فصل از چهار بازی خود موفق به کسب چهار امتیاز شده‌اند و این تفاضل دو امتیازی به نوبه خود می‌تواند زنگ هشداری برای صنعت نفت باشد. شاگردان پرکاس در دیدارهای اخیر خود متحمل سه گل شده‌اند و تنها یک بار توانسته‌اند دروازه حریفان خود را باز کنند.

مطابق با آمار و ارقام فصل گذشته؛ تیم‌های نفتی نسبت به قبل اگر چه پیشرفت چشم‌گیری نداشته‌اند اما برگشت رو به عقب هم از آن‌ها شاهد نبوده‌ایم.

کد خبر 602644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.