بدترین شکست‌های مورینیو در رقابت‌های لیگ

علی رغم پیشبینی‌ها، روز گذشته رم با هدایت مورینیو برابر اودینزه متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تنها سه مربی تا به حال موفق شده‌اند تیم ژوزه مورینیو را با چهار گل یا بیشتر در یک بازی لیگ شکست دهند؛ پپ گواردیولا، آنتونیو کونته و آندره آ سوتیل.

بازی روز گذشته تیم آ اس رم برابر اودینزه با یک غافلگیری همراه بود. دنبال کنندگان فوتبال ایتالیا تصور می‌کردند که رم یک بار دیگر بتواند در سری آ به پیروزی دست یابد. تیم آقای خاص با جذب بازیکنان جدید از جمله دیبالا موفق شده است فصل را تا پیش از بازی روز گذشته به خوبی آغاز کند و از مدعیان اصلی لقب بگیرد.

علی رغم پیشبینی‌ها، روز گذشته رم برابر اودینزه متحمل شکست سنگینی شد. گل‌هایی از دستینی اودوگی، لازار سامارزیچ، روبرتو پریرا و سندی لووریچ باعث شدند تا رم شکست چهار بر صفر را تجربه کند.

بدترین شکست مورینیو در یک بازی لیگ به سال ۲۰۱۰ برمیگردد. یکی از معروفترین ال کلاسیکو های دو دهه اخیر در ۲۹ نوامبر برگزار شد که بارسا با هدایت پپ گواردیولا موفق شد با پنج گل رئال مادرید را شکست دهد. در این بازی بسیار خاطره‌انگیز برای هواداران بارسلونا، ژوزه مورینیو سرمربی رئال بود.

دومین شکست ناامیدکننده سرمربی پرتغالی در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۶ با چلسی کنته رقم خورد. مورینیو که در آن زمان سرمربی منچستریونایتد بود، متحمل شکست چهار بر صفر شد. این در حالی است که وی در سری آ ایتالیا هیچگاه به عنوان سرمربی اینتر چنین شکست سنگینی را تجربه نکرده است.

با این حال، بدترین شکست دوران حرفه‌ای مورینیو در لیگ کنفرانس اروپا رقم خورد. او در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ با نتیجه شش بر یک در دیداری خارج از خانه مقابل تیم نروژی بودو گلیمت شکست خورد. البته آن شکست سنگین برای رم خوش یمن بود چرا که پس از آن تیم مورینیو توانست به سطح بسیار خوبی برسد و در پایان فصل نیز قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد.

کد خبر 602635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.