با تفکیک وزارت صمت، مشکلات برطرف نمی‌شود

نماینده اصفهان گفت: واگذاری بخشی از مسئولیت‌های صمت به یک وزارتخانه مستقل ناهماهنگی‌هایی بین این دو وزارتخانه ایجاد خواهد کرد که مشکلاتی را برای تولید، تجارت، بازرگانی و بازار به همراه دارد به همین دلیل با تفکیک وزارت صمت به دو وزارت تجارت و بازرگانی مخالف هستم.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تفکیک وزارت بارزگانی و صنعت اظهار کرد: با تفکیک وزارت صمت مخالف هستم زیرا این وزارتخانه فعلی برای هدایت کامل زنجیره تولید تا بازار و مصرف به شکل یکپارچه موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به پیامدهای واگذاری بخشی از فعالیت صمت به وزارتخانه بازرگانی افزود: واگذاری بخشی از مسئولیت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به یک وزارتخانه مستقل ناهماهنگی‌هایی بین این دو وزارتخانه ایجاد خواهد کرد که مشکلاتی را برای تولید، تجارت، بازرگانی و بازار ایجاد به همراه دارد و به همین دلیل با تفکیک وزارت صمت به دو وزارت تجارت و بازرگانی مخالف هستم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکیک وزارت صمت دردهای این وزارتخانه را درمان نمی‌کند و نه تنها از حجم مشکلات کاسته نمی‌شود بلکه بنظر می‌رسد حجم آن نیز در طولانی مدت افزایش یابد.

کد خبر 602628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.