استقلال_پیکان/ ساپینتو و حسینی به‌دنبال جایگاه دوم جدول

پیکان و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و پیکان امروز _سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه_ در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان

ورزشگاه: آزادی

داوران: موعود بنیادی‌فر، قهرمان نجفی، یعقوب سخندان، شبیر بهروزی

ناظر: رسول فروغی

پخش زنده: شبکه سه

تیم فوتبال استقلال در چهار هفته اخیر دو پیروزی، یک مساوی، یک باخت و هفت امتیاز به دست آورده که در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است. آبی‌پوشان پایتخت هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به نتیجه‌نگرفتن تیم‌های مدعی برای تقابل با پرسپولیس صدرنشین، شاگردان «ساپینتو» اگر موفق شوند پیکان را از پیش رو بردارند، با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقیب نزدیکی برای قرمزها خواهند بود؛ در غیر این صورت استقلال هم به جمع تیم‌هایی که از کورس صدرنشین کمی فاصله گرفتند اضافه می‌شود.

گلر آبی‌ها دنبال پنجمین کلین‌شیت متوالی مقابل پیکان

حسین حسینی، کاپیتان استقلال در چهار مصاف گذشته مقابل پیکان، موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود شده و در بازی روز سه شنبه به دنبال ثبت پنجمین کلین‌شیت متوالی مقابل این تیم است.

استقلال _ پیکان/ ساپینتو و حسینی به دنبال جایگاه دوم جدول

غیبت دو بازیکن استقلال برابر پیکان

آرمان رمضانی، مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که از ناحیه کمر در بازی با نفت مسجدسلیمان نصیبش شد، مقابل پیکان غایب است و محمدحسین زواری هم به دلیل مصدومیتی که قبل از دیدار با نفت برایش پیش آمد، نمی‌تواند آبی‌پوشان را مقابل پیکان همراهی کند. تیم فوتبال پیکان در چهار هفته اخیر دو پیروزی، یک مساوی، یک شکست و هفت امتیاز به دست آورده است. این تیم هم شرایط استقلال را دارد و در صورت پیروزی مقابل آبی‌پوشان می‌تواند در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. با توجه به هم‌امتیازبودن و نتایج مشابه تیم‌های پیکان و استقلال، احتمال می‌رود بازی نزدیکی را از دو تیم شاهد باشیم.

یکی از نکات بازی استقلال و پیکان، حضور دوباره بانوان برای تماشای این دیدار است که بلیت‌فروشی آن از دوشنبه _چهاردهم شهریورماه_ آغاز شد.

پیکان و استقلال سال گذشته در لیگ برتر دو بار مقابل هم قرار گرفتند که بازی رفت را استقلال با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در بازی برگشت دوتیم به تساوی رضایت دادند. در مجموع پنج بازی آخر این دو تیم سه برد برای استقلال و دو تساوی به دست آمده است؛ باید دید پیکانی‌ها در بازی امروز می‌توانند به این روند پایان دهند یا خیر.

کد خبر 602623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.