دیدگاه شهرداری در اجرای پروژه‌ها تولید ثروت است

شهردار سنندج گفت: دیدگاه شهرداری در اجرای پروژه‌ها توجه به مولفه مهم سرمایه‌گذاری و تولید ثروت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری در توسعه شهر، پروژه پارک نیشتمان به مساحت ۲۰ هکتار به مدت ۲۰ سال توسط منابع طبیعی مدیریت شده و فراخوان برای به سرانجام رسیدن کار مطالعاتی انجام شده است.

وی افزود: مشاور این پروژه انتخاب شده است و پس از انجام کار مطالعاتی، بسته سرمایه‌گذاری آن آماده و فراخوان انتخاب سرمایه‌گذار منتشر می‌شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پارک معلم با مالکیت شهرداری دیگر مورد سرمایه‌گذاری است که در مساحت ۳.۳ دهم هکتار در ورودی شهر به سمت سقز واقع شده، مشاور پروژه مشخص و قرارداد آن نیز منعقد شده است.

حفظ و ارتقای سرانه فضای سبز رویکرد سرمایه‌گذاری

رشیدی با بیان اینکه کار مطالعاتی این پروژه همزمان با پروژه نیشتمان انجام می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ضمن حفظ و ارتقای سرانه فضای سبز شهر سنندج، رویکرد سرمایه‌گذاری دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: دیدگاه ما در اجرای پروژه‌های شهری، تولید ثروت است، موضوعی که در گذشته کمتر به آن توجه شده است.

شهردار سنندج با اشاره به اجرای دو پروژه پارک آشتی و دگران بدون توجه به مؤلفه مهم سرمایه‌گذاری و تولید ثروت، گفت: در اجرای این دو پروژه ارائه خدمات به مردم و ثروت‌آفرینی دیده نشده است.

دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

رشیدی تصریح کرد: فضاهای ناب خاصی برای سرمایه‌گذاری در سنندج وجود دارد که شناسایی شده است و امیدواریم با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بستر اجرای پروژه‌های مهم با محور ثروت‌آفرینی فراهم شود.

وی اظهار کرد: معاون امور اقتصادی استاندار کردستان با توجه به گستره ارتباطات و جایگاهش، نقش مهمی در جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی به ویژه سرمایه‌گذارانی از اقلیم کردستان عراق برای انجام اقدامات ماندگار در مرکز استان دارد.

شهردار سنندج گفت: دیدگاه ما در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمران شهری، اشتغال‌زایی و درآمد پایدار است و شهرداری سنندج به عنوان ویترین نظام با تمام قدرت و توان در کنار شورای اسلامی شهر آماده ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

کد خبر 602594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.