چرا گریزمان بیشتر از ۴۵ دقیقه برای اتلتیکو بازی نمی‌کند؟ 

هواداران فوتبال به خوبی می‌دانند که تصمیمات دیگو سیمئونه تصادفی نیست و این موضوع شامل وضعیت فعلی گریزمان نیز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، چهار بازی اتلتیکو مادرید در لالیگا در این فصل همگی از یک الگوی مشابه پیروی کرده اند و آنتوان گریزمان تقریباً در یک سوم پایانی هر مسابقه وارد زمین شده است.

هواداران فوتبال به خوبی می‌دانند که تصمیمات دیگو سیمئونه تصادفی نیست، زیرا وقتی از او در مورد دقایقی که به مهاجم فرانسوی خود بازی داده است، گفت: همیشه تابع تصمیمات باشگاه هستم.

همه اینها از بند قرارداد قرضی گریزمان ناشی می‌شود که بیان می‌کند اتلتیکو باید گریزمان را در صورت حضورش در بیش از ۴۵ دقیقه از ۵۰ درصد بازی‌های دو سال قراردادش با ۴۰ میلیون یورو بخرد.

گریزمان در اولین سال بازگشتش به اتلتیکو در ۸۱ درصد بازی‌ها حضور داشت. این موضوع هشداری برای تیم پایتخت اسپانیا است چرا که بارسلونا هنوز سهمی برای پرداخت حقوق گریزمان دارد و اگر اتلتیکو با بازی دادن به گریزمان بند او را فعال کند، بارسا نیز نفس راحتی خواهد کشید.

آبی و اناری‌ها نمی‌خواهند گریزمان به تیمشان برگردد و حقوق بالای او جدی‌ترین مشکل است. بارسا بند خاصی را در نظر گرفت و انتظار داشت اتلتیکو گریبان گیر این بند قرارداد شود اما دیگو سیمئونه نشان داده است که هیچ الزامی به حضور دائمی گریزمان در ترکیب تیمش ندارد و تا حد ممکن او را از زمین مسابقه دور نگه داشته است.

با توجه به اینکه طرف مادریدی قصد خود را به وضوح اعلام کرده، بارسلونا اقدامات قانونی را برای حل این موضوع در نظر گرفته است. با این حال، اتلتیکو نگران نیست زیرا آنها معتقدند نمی‌توان ثابت کرد که کمبود زمان بازی گریزمان ربطی به بند قراردادش دارد. به هر حال، داستان گریزمان تمام نشده است. تازه در ماه سپتامبر هستیم و تنها چهار مسابقه از فصل سپری شده است.

وضعیت این بازیکن فرانسوی بسته به اینکه فصل اتلتیکو چگونه می‌گذرد، ممکن است تغییر کند چرا که مسابقات زیادی از فصل باقی مانده و اتلتیکو که در سه جبهه مختلف می‌جنگد، ممکن است بالاخره نیاز به حضور ثابت ملی‌پوش فرانسوی در ترکیب اصلی داشته باشد.

کد خبر 602582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.