توزیع ۴۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: بیش از ۴۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شده است.

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ۵۹۸۹ بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار کرد: تجهیزات پزشکی با هدف حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تهیه و بین آنها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون بیش از ۴۴۷۵ قلم تجهیزات پزشکی بین مددجویان بیمار توزیع شده، ادامه داد: این اقلام با کمک خیران و نیکوکاران به منظور کاهش دغدغه‌های بیماران خاص و صعب‌العلاج، با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان تأمین شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر رایگان بودن همه خدمات به این بیماران از جمله داروهای مورد نیاز، هزینه‌های بستری و سایر هزینه‌ها در بیمارستان‌های دولتی، تصریح کرد: این نهاد حمایتی با مساعدت مردم خیر استان، تجهیزات پزشکی نظیر واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج، تشک مواج را به منظور حمایت بیشتر مددجویان بیمار تهیه می‌کند.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران صعب العلاج، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان یا شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷*، مساعدت‌های خود را به منظور کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

کد خبر 602579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.