رنان دال‌زاتو: در مسابقات جهانی امکان انتخاب حریف خود را نداریم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنانش می‌توانند با هر تیمی رقابت کنند. ایران بازیکنان سطح بالایی دارد؛ بنابراین بازی سختی با این تیم در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ که از جمعه _چهارم شهریورماه_ با حضور ۲۴ تیم در شش گروه و در دو کشور لهستان و اسلوونی آغاز شده بود، چهارشنبه _نهم شهریورماه_ به پایان رسید.

در پایان این مرحله تیم‌های لهستان، اسلوونی، ایتالیا، صربستان، برزیل، فرانسه، هلند، آمریکا، ترکیه، اوکراین، ژاپن، ایران، آرژانتین، کوبا، آلمان و تونس در رتبه‌های اول تا شانزدهم قرار گرفتند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

مرحله نخست حذفی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از شنبه _دوازدهم شهریورماه_ آغاز شد و به مدت چهار روز با هشت مسابقه در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری می‌شود و شاگردان «بهروز عطایی» در آخرین مسابقه این مرحله از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه _پانزدهم شهریورماه_ به مصاف برزیل می‌روند.

«رنان دال‌زاتو» سرمربی تیم ملی والیبال برزیل، پیش از مسابقه با تیم ملی والیبال ایران، اظهار کرد: دیدار بسیار سختی است چون در این مرحله رقابت بسیار تنگاتنگ است. بدون شک در جایی که ما حضور داریم سطح بالایی از والیبال را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی امکان انتخاب حریفمان را نداریم و باید سخت کار کنیم تا در مقابل هر تیمی بهترین نمایش را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل درخصوص میزان شناختش از تیم ایران، تصریح کرد: ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم می‌توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند. ایران بازیکنان سطح بالایی دارد و بازی سختی با این تیم در پیش داریم.

کد خبر 602575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.