فروش بلیت بالاتر از نرخ‌های مصوب تخلف است/اجرای طرح نظارتی اربعین در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: جلسه هماهنگی نظارت بر سفر اربعین با حضور مراجع نظارتی و دستگاه‌های ذی‌ربط در اداره کل تعزیرات حکومتی برگزار و قیمت مصوب برای تمام مسیرهای اتوبوسرانی در مرزهای چهارگانه خسروی، مهران، چذابه و شلمچه برای شهرستان‌های استان تعیین شد.

‌علی‌اکبر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص نظارت بر سفر اربعین و لزوم قانون‌گذاری در این مورد، اظهار کرد: باید تمام دستگاه‌های نظارتی با تمام ظرفیت‌های قانونی خود پای کار بیایند و در راه رفاه زائران اربعین حسینی کوشا باشند؛ تعزیرات حکومتی تمام ظرفیت قانونی خود را به‌کار خواهد گرفت تا مشکلات را به حداقل ممکن برساند.

وی با بیان اینکه قیمت برای تمام مسیرهای اتوبوسرانی به مرزهای چهارگانه خسروی، مهران، چذابه و شلمچه برای تمام شهرستان‌های استان اصفهان تعیین شده است، خاطرنشان کرد: با متخلفان این حوزه برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و زائران اربعین می‌توانند پس از سفر نیز گزارش گران‌فروشی‌های صورت گرفته را با ارائه مدارک به واحدهای بازرسی و نظارتی گزارش کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد فروش بلیت به بهای بالاتر از نرخ‌های مصوب تخلف محسوب و دستور قضائی برای آن صادر شود که تا اطلاع ثانوی اتوبوس و شرکت متخلف تعزیر شده و از انجام امور مسافرتی متخلفان جلوگیری می‌شود.

وی درخصوص فروش بلیت در سامانه‌های هواپیمایی اظهار کرد: فروش بلیت هواپیما در اصفهان با توجه به مصوبه اعلام شده، تنها از طریق پنج شرکت هواپیمایی فعال و از سایت یا دفاتر رسمی این شرکت‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

مختاری تصریح کرد: مقرر شد سایت‌هایی که به فروش غیرقانونی و خارج از نرخ مصوب، بلیت هواپیما اقدام می‌کنند از طریق حراست فرودگاه شناسایی و طی گزارش جهت برخورد قضائی معرفی می‌شوند، بازرسی مشترک از شرکت‌های مسافری و دفاتر مسافرتی استان نیز انجام می‌شود.

کد خبر 602542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.