تحقق ۴۷ درصدی بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد تاکنون

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۷۹ میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون ۴۷ درصد از این مبلغ محقق شده و ۲۷۹ میلیارد تومان برای ۱۲۶ پروژه عمرانی در سال جاری در نظر گرفته شده و اکنون ۵۰ پروژه عمرانی در حال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _دوشنبه چهاردهم شهریورماه_ در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: احیای دشت شهرکرد، تکمیل کمربند ۱۵ خرداد در جنوب شهر، تحویل ۴۹ پلاک زمین روبه‌روی حسینیه اعظم و صدور سند ۱۷ هکتار زمین مربوط به میادین میوه و تره‌بار از مهم‌ترین خواسته‌های اعضای شورای ششم شهر به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: رفع مشکل واگذاری زمین‌های توقفگاه اتوبوس روبه‌روی آرامستان بهشت رحمت و مجتمع فن‌آوران شماره یک شهرکرد از مطالبات شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری مرکز استان است. پرداخت مطالبات شهرداری شهرکرد از محل ۱۰ درصد فروش زمین‌های دولتی هنوز در برخی محله‌های این شهر اجرایی نشده، در حالی که اجرای آن در رفع بخشی از مشکلات مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری تأثیرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد افزود: بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۷۹ میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون ۴۷ درصد از این مبلغ محقق شده و ۲۷۹ میلیارد تومان برای ۱۲۶ پروژه عمرانی در سال جاری در نظر گرفته شده و اکنون ۵۰ پروژه عمرانی در حال تکمیل است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرداری، پروژه احداث ساختمان منطقه دو شهرداری شهرکرد به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع زیر بنا در چهار طبقه بوده که به اتمام رسیده است و تا چند روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید؛ بهره‌برداری از ۱۶ غرفه که هر کدام ۱۶۰ مترمربع در تالار سوم میدان میوه و تره‌بار سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شهرکرد از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمام پروژه‌ها به پایان برسد و کل بودجه سال تحقق یابد.

کد خبر 602505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.