معرفی ۵۰  فرصت برای سرمایه‌گذاری در زاهدان

شهردار زاهدان از معرفی ۵۰ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری با اعتباری بیش‌ از ۵۰ هزار میلیارد ریال تا پایان سال‌ جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۲۸ فرصت سرمایه‌گذاری توسط این شهرداری ارائه شده و ۲۲ فرصت دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایمنا، محمدامیر براهویی در تشریح تعدادی از طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری زاهدان در حوزه سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: زاهدان به عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور و مرکز استان سیستان‌وبلوچستان روند رو به رشد و توسعه‌محوری خود را آغاز کرده است و با توجه به نقش تعیین‌کننده‌ای که از این رهگذر در اقتصاد استان ایفا می‌کند، می‌طلبد در حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌ها با تکیه بر ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از مشارکت بخش خصوصی ، روند رو به رشد این استان را در زمینه‌های مختلف سرعت بخشیم.

وی با اشاره به بعضی از ظرفیت‌های بالقوه موجود در مرکز سیستان‌وبلوچستان، افزود: شهرداری زاهدان با هدف بالفعل کردن این ظرفیت‌ها برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری همایش تخصصی سرمایه‌گذاری و اقتصاد شهری با هدف توسعه پایدار شهر زاهدان جهت شناساندن قابلیت‌های موجود و جذب سرمایه‌گذاران از جمله این اقدامات بود.

شهردار زاهدان گفت: با برگزاری این همایش ضمن دعوت از دست‌اندرکاران حوزه سرمایه‌گذاری و ارائه برنامه‌ها، آن‌ها با روند اجرای کار شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری آشنا شدند و زمینه ورود سرمایه‌گذاران به مشارکت در اجرای امور فراهم شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کمبود منابع مالی و نقدی شهرداری کفاف ارائه خدمات را به صورت کامل نمی‌دهد، آن بخش از خدماتی که توجیه اقتصادی دارد و قابلیت‌های خوب اقتصادی در آنها وجود دارد، از طریق ارائه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 602503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.