آماده‌سازی بوستان‌های قم برای اسکان مسافران اربعین

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: بوستان‌هایی همچون ولایت در عوارضی قم- تهران، امام رضا(ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، حضرت مهدی(عج) در منطقه یک، نیایش و نیاز در منطقه پنج و غدیر در منطقه هشت آماده اسکان مسافران ‌کربلا شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، اظهار کرد: موضوع اسکان زائران یکی از مسائل مهم در شهر است، زیرا از روزهای قبل از اربعین حضور زائران را در شهر خواهیم داشت.

وی از آماده‌سازی کمپین‌ها و بوستان‌ها برای اسکان زائران خبر داد و افزود: در ورودی‌های شهر بوستان‌هایی همچون ولایت در عوارضی قم- تهران، امام رضا (ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، حضرت مهدی (عج) در منطقه یک، نیایش و نیاز در منطقه پنج و غدیر در منطقه هشت آماده اسکان مسافران کربلا شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با بیان اینکه برای ایام اربعین پروژه‌های جدید نورپردازی در شهر اجرا می‌شود، ادامه داد: نورپردازی مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام شده است و فضاسازی شهر نیز از ۷۲ ساعت قبل از مراسم اربعین انجام می‌شود.

وی با تأکید بر آماده‌باش نیروهای سازمان زیباسازی و پارک‌ها و فضای سبز، تصریح کرد: فضای سبز بلوار پیامبر اعظم (ص) چالش‌های زیادی دارد، اما با وجود تمام این مشکلات، در حال اجرای پروژه فضای سبز این بلوار هستیم.

جوادیان اضافه کرد: تا قبل از زمستان این بلوار مذهبی و شیعی به طول هشت هزار متر مربع با فضای سبز مناسب، به یکی از مسیرهای پیاده‌روی معنوی شاخص در کشور تبدیل می‌شود و از نظر فضای سبز منحصربه‌فرد خواهد بود.

کد خبر 602481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.