برای ذوب‌آهن کم نگذاشته‌ایم/نباختن یک هنر است اما سپاهان را می‌بریم

«تیم گردن‌کلفتی داریم و به‌راحتی نمی‌بازیم. نباختن یک هنر است، امیدوارم برابر سپاهان نخستین پیروزیمان را در فصل جاری به‌دست بیاوریم و سه امتیازش را به هواداران‌ خود تقدیم کنیم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر، هفته پنجم لیگ‌برتر برای تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان با دربی حساس و جذاب اصفهان آغاز می‌شود.

پیش از انجام این بازی به‌سراغ یکی از هافبک‌های تأثیرگذار و جنگنده ذوب‌آهن رفتیم و درخصوص این جدال حساس گفت‌وگویی با «پویا پورعلی» داشته‌ایم که در ادامه ماحصل آن را می‌خوانید:

کمی درخصوص دربی اصفهان صحبت کنید؛ شرایط را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

دیدارهای ذوب‌آهن و سپاهان همیشه سخت بوده است؛ تمرینات خیلی‌خوبی پیش از دیدار امروز داشته‌ایم و کاملاً سپاهان را آنالیز کرده‌ایم، امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم و با نخستین سه امتیاز فصل مانند سال گذشته زمین بازی را ترک کنیم.

سال گذشته نیز چهار امتیاز از تیم مدعی سپاهان گرفتیم و درحالی‌که برای قهرمانی می‌جنگیدند ما با نتایج مستقیم جو تیمی‌شان را خراب کردیم.

شرایط تیم و بازیکنان درحال‌حاضر چگونه است؟

بعد از آن چهار بازی سنگینی که پشت‌سر گذاشتیم وضعیت روحی و بدنی تمامی بچه‌ها روی‌فرم است و سرحالیم؛ همه‌چیز تیم خوب است و تنها به یک برد نیازمندیم.

چهار بازی و چهار تساوی؛ وضعیت ذوب‌آهن خطرناک نیست؟

در هفته‌های گذشته تیممان بدشانس بود، وگرنه می‌توانستیم با دو پیروزی در صدر جدول باشیم. نباختن خودش یک هنر است و تیم ما نیز گردن‌کلفت است، به‌راحتی نمی‌بازیم ولی امیدوارم پیروزی‌هایمان از دربی اصفهان شروع شود و بتوانیم به بالای جدول صعود کنیم.

مجوز حضور بانوان برای تماشای دربی اصفهان صادر نشد؛ حضورشان چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟

بانوان تماشاگر استقلال و پرسپولیس توانستند به ورزشگاه بروند، امیدوارم این ویژگی برای تیم‌های شهرستانی هم فعال شود و بانوان تماشاگر بتوانند به ورزشگاه بیایند و هیجان سکوها بیشتر از گذشته شود؛ قطعاً ما نیز از این بابت خوشحال می‌شویم.

این روزها صحبت‌های زیادی درخصوص وضعیت نه چندان خوب چمن ورزشگاه فولادشهر مطرح می‌شود؛ بعد از تمرین شما چنین حسی دارید؟

دو روز قبل از بازی امروز در آن تمرین کردیم، این زمین مناسب تیم‌های سطح بالا مانند ذوب‌آهن نیست. سال گذشته یک‌مرتبه در ورزشگاه نقش‌جهان بازی کردیم و امسال نیز سپاهان یک‌بار به فولادشهر آمد و مشکلی نبود؛ نمی‌دانم کار درستی است یا خیر، اما انصافاً نباید این زمین برای لیگ دسته‌اول نیز مورد استفاده قرار بگیرد چراکه کیفیت زمین خیلی پایین می‌آید.

صحبتی با هواداران ذوب‌آهن دارید؟

امیدوارم هواداران ما برای این بازی حساس و مهم به ورزشگاه بیایند و از تیم تا آخرین‌لحظه حمایت کنند؛ هر اتفاقی بیفتد ما تمام تلاشمان را برای پیروزی خواهیم کرد؛ اما قطعاً چیزی کم نمی‌گذاریم، همان‌گونه‌که تاکنون نیز چیزی کم نگذاشته‌ایم و امیدوارم پیروزی دربی را به هواداران خود تقدیم کنیم.

کد خبر 602465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.