برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

میثم نمکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان خبر داد و اظهار کرد: سومین آزمون جامع (آزمون عملی) استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کنندگان آزمون در شهرستان کاشان ۱۷۵ نفر از هنرآموزان مراکز مهارتی هستند، افزود: این آزمون عملی با حضور ۱۷۵ نفر در رشته‌های مهارتی گرافیک رایانه، گرافیک سیاه و سفید و رنگی، چاپ دستی، تصویربرداری و مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده در پنج مرکز راه روشن، شبکه رویش سبز، عروس قلم، مهستان هنرهای زیبا و فن پژوهان رسانه جوان اجرا و آزمون کتبی طی روزهای آینده به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون جامع استاندارهای مهارتی سالیانه در دو مرحله کتبی و عملی برگزار و پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

نمکی اضافه کرد: این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد براساس استانداردهای قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش، جهت دریافت مدرک تحصیلی دیپلم است.

کد خبر 602441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.