شورای شهر گرگان خواهان تسریع در انتصاب شهردار بود

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان گفت: شورای اسلامی شهر خواهان تسریع در انتصاب شهردار جدید برای ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان بود.

آرش فولادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر شنبه دوازدهم شهریورماه، محمدرضا سیدالنگی در پی استعفای محمدرضا سبطی شهردار سابق گرگان و با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان سرپرست شهرداری و شهردار جدید انتخاب شد.

وی افزود: طبق قانون سازمان شهرداری‌ها، فرد انتخاب شده با سمت سرپرست شهرداری انتخاب و پس از تأیید توسط سازمان شهرداری‌ها، رسماً به عنوان شهردار معرفی می‌شود.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر گرگان خواهان انجام سریع این انتصاب برای ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان بود.

فولادیان تصریح کرد: سیدالنگی با حفظ سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان که اسفندماه سال گذشته به آن منصوب شد، به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

وی ادامه داد: سید النگی پیش از آن قائم‌مقام شهرداری گرگان بود و سابقه کار در شهرداری‌های شهرهای مختلف استان گلستان دارد و مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان و رئیس منطقه شمال کشور مازندران و گیلان در حوزه اموال و املاک بانک ملت بوده است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان گفت: با توجه به استعفای محمدرضا سبطی شهردار پیشین گرگان و قبول استعفای وی، در نهایت محمدرضا سید النگی به عنوان سرپرست شهرداری گرگان انتخاب شد.

کد خبر 602429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.