زائران اربعین بدون اینترنت و سیم‌کارت عراقی سفر کنند

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: زائران عتبات عالیات امسال برای نخستین بار با رونمایی از «سامانه اعلام وضعیت اربعین» بدون نیاز به اینترنت و سیم‌کارت عراقی می توانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کرده و مکان افراد را به همراهان نشان دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید پورابوالقاسم اظهار کرد: «سامانه اعلام وضعیت اربعین» از این نظر حائز اهمیت است که بدون نیاز به اینترنت و سیم‌کارت عراقی می‌توان مکان افراد را به همراهان نشان داد و از این طریق به زائران کمک شایانی کرد.
وی افزود: این سامانه که به همت کارشناسان یکی از نرم افزارهای کاربردی داخلی و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تهیه شده، طی مراسمی امروز (یکشنبه) در این مرکز رونمایی شده تا در رویداد بزرگ جهان تشیع، همراه زائران کربلای معلی باشد.
معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با بیان اینکه مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از فعالیت‌های نوآورانه نرم افزارهای کاربردی در حوزه‌های دینی و آئینی به شکل‌های مختلف حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با نصب و یا به روزرسانی آخرین نسخه نرم افزار بله از امکانات این سامانه استفاده کنند.

کد خبر 602381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.