پایان اقدام شوم زوج جوان در پارک‌های شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن و شوهری که در بوستان‌های شرق تهران موادمخدر توزیع می‌کردند، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان چهارکیلو و ۶۳۰ گرم هروئین کشف شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع موادمخدر در بوستان‌های شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این رابطه یک زوج جوان که در بوستان‌های شهر تهران به ویژه در پارک‌های محدوده شرق تهران موادمخدر توزیع می‌کردند، شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت به سابقه دار بودن متهمان اشاره کرد و گفت: مخفیگاه متهمان در جنوب تهران تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان چهارکیلو و ۶۳۰ گرم هروئین و مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف شد.

سرهنگ آذین خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 602357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.