مدیریت شهری شیراز حامی شهردار جدید است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمام اعضای شورای اسلامی شهر شیراز حامی شهردار جدید هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _ یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران بعد از رأی اعتماد به شهردار با اشاره به رأی اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر به وی، اظهار کرد: تمام اعضای شورای اسلامی شهر را فارغ از رأی داده شده، حامی شهردار جدید هستند و این موضوع را در عرصه عمل از همین لحظه نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: اهداف دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز مبارزه با زمینه‌های شکل‌گیری فساد و انجام اقدامات جهادی از مهم‌ترین در خواست اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار جدید است و باید به صورت جدی آن را پیگیری کند.

رئیس شورای شهر با اشاره به فضای گفتمانی حاکم بر جامعه و فرمان مقام معظم رهبری (مدظله) در راستای جهاد تبیین، گفت: شهرداری یکی از مهم‌ترین متولیان تحقق عملی فریضه جهاد تبیین از طریق خدمت‌رسانی فوری و جهادی به شهروندان است که طبق مصوبات شورای اسلامی شهر باید با اولویت مناطق محروم انجام شود.

وی افزود: به شهردار جدید تبریک می‌گویم، وی مدیری با تجربه است و این پیشینه خدمتی به سرعت بدنه شهرداری را به تحرک و پویایی خواهد رساند و شاهد تحرک در تمام شهر و شروع پویاتر طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

طاهری با اشاره به توجه به موضوع فرهنگ و در نظر گرفتن شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع)، تصریح کرد: از مهم‌ترین توصیه‌های دیگر که اهمیت دارد و باید در قالب‌های مختلف به ویژه کمک به نهادهای مردمی و فرهنگی شهر تحولی عظیم را در شهر شاهد باشیم.

کد خبر 602315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.