شورای تکریم ارباب رجوع تشکیل شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان‌های شهرداری به صورت روزانه خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند که ممکن است یک پوستر در یک روز یا هفته به ذائقه یک گروه خوش نیاید، اما توهین کردن و الفاظی که کل شخصیت سازمان را نشانه بگیرد، اقدام نادرستی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ارتحال آیت الله ناصری، اظهار کرد: تشییع با شکوه پیکر این عالم ربانی پیام‌های مختلفی داشت و به اصفهان آبرو داد، بنابراین باید قدردان این موضوع باشیم.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص کمیته امور بین‌الملل، گفت: فرصت در حال از دست رفتن است و در دیپلماسی فعالی که باید داشته باشیم، دچار رکود و رخوت هستیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توسعه بر اساس نیاز شکل می‌گیرد، افزود: در خصوص مرکز همایش‌های اصفهان هدف‌گذاری رویدادهای بین‌المللی و تکمیل زیرساخت‌ها بر اساس رویدادها مطرح شد که در این راستا حوزه ارتباطات باید این روند را تسریع کند.

وی با اشاره به انجام نشدن مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص ایجاد سامانه اطلاع‌رسانی پروژه‌ها، گفت: قرار بود افزونه آن در پرتال Esfahan.ir ایجاد شود و مردم در جریان پیشرفت‌های شهر قرار گیرند.

نباتی‌نژاد اظهار کرد: متعاقب جلسه تلفیق شورای اسلامی شهر درباره گزارش شفافیت باید پاسخ داده شود که چرا بخشی از مسائل مطرح شده در مصوبه اجرایی نشده است؟ اگر موضوع در حال پیگیری است به صورت مکتوب پاسخ دهند و زمان عملیاتی شدن آن را اعلام کنند.

وی گفت: در اذهان و افکار عمومی تصویری از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری وجود دارد، در بخشی از این تصویر خود ما نقش داریم و بخشی از آن را رسانه‌ها می‌سازند. تاکنون تصویری از پاک‌دستی، قانون‌گرایی و عدالت محوری در مورد شورای ششم شهر مطرح شده است، اما احساس می‌شود هنوز تصویر پرکاری و پیگیری امور در مدیران میانی دیده نمی‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حوزه تکریم ارباب رجوع هنوز جای کار وجود دارد، گفت: شورای تکریم ارباب رجوع شکل نگرفته است و اگر کارمندی مردم را معطل می‌کند به میزانی که نارضایتی ایجاد می‌کند باید از حقوقش کسر شود.

وی ادامه داد: رفاهیات و تأمین منافع سازمانی پشتیبانی‌هایی است که مدیریت عالی باید از همکاران داشته باشد، اما این موارد دلیل نمی‌شود که کارمند پاسخ‌گویی نامناسبی نسبت به ارباب رجوع داشته باشد.

نباتی‌نژاد اظهار کرد: گاهی اوقات رسانه‌ها و نخبگان شهری در خصوص شخصیت یک سازمان کم‌لطفی می‌کنند. سازمان‌های خدوم به صورت روزانه خدمات فرهنگی می‌دهند و ممکن است یک پوستر در یک روز یا هفته به ذائقه یک گروه خوش نیاید، اینکه شروع کنیم به توهین کردن و الفاظی که کل شخصیت سازمان را نشانه گیرد، اقدام نادرستی است.

وی تصریح کرد: این موضوع نیز باید واکاوی شود که این پوستر یا پیام فرهنگی به چه علت به ذائقه شما خوش نیامده است و این موضوع نیز باید بررسی شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سازمان پایانه‌ها در این روزها تمام تمرکز خود را برای ارائه خدمات بهینه برای تسهیل امور زائران قرار دهد.

کد خبر 602301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.