خبرگزاری ایمنا ظرفیت بالایی در حوزه معرفی یزد در عرصه بین‌الملل دارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات انجام گرفته درخصوص افتتاح رسمی دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در این شهر، گفت: این خبرگزاری ظرفیت بالایی در حوزه معرفی یزد در عرصه بین‌الملل دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در آئین افتتاح و آغاز به کار دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان یزد، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای تخصص است و تمام رشته‌ها به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود و خبرگزاری‌ها نیز از این موضوع جدا نیستند.

وی تصریح کرد: جامعه به صورت ویژه به خبرگزاری تخصصی در حوزه مدیریت شهری که به مسائل و موضوعات در این زمینه بپردازد، نیاز داشت و ایمنا این نیاز را رفع کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: استان یزد با خبرگزاری ایمنا ارتباط بسیار خوبی داشته است و امروز به صورت رسمی دفتر سرپرستی خبرگزاری در استان یزد افتتاح شد تا از این ظرفیت برای انتشار اخبار مدیریت شهری استفاده شود.

وی افزود: ایمنا ظرفیت بسیار بالایی در حوزه ارتباط با شهروندان و مدیریت شهری دارد و باید از این ظرفیت برای ایجاد تعامل دوسویه و افزایش اعتماد و امید میان مردم استفاده کرد.

سیفی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد، اخبار به خوبی در خبرگزاری ایمنا منعکس شود و تأثیر کارآمدی در حوزه‌های مختلف شهر داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دنیا، دنیای ارتباطات است و اگر نتوانیم مسائل و پیچیدگی‌های شهری را به خوبی منتقل کنیم، از جایگاه جهانی شدن یزد نیز به خوبی بهره‌مند نمی‌شویم.

کد خبر 602217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.