فولاد_مس رفسنجان/ مصاف جالب نبازها

از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان روز دوشنبه ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فولاد خوزستان و مس رفسنجان در شرایطی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که تیم فولاد هفته گذشته موفق شد سپاهان پرمهره را در اصفهان با یک گل از پیش رو بردارد.

فولادی‌ها تا به این جای کار عملکرد مطلوبی از خودشان به نمایش گذاشته‌اند و با هشت امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند. تیم جواد نکونام با تفکرات دفاعی خود در چهار بازی تنها چهار گل به ثمر رسانده و نکته جالب توجه اینجا است که حریفان فولاد در مجموع دو بار دروازه این تیم را باز کرده‌اند.

مس رفسنجان نیز از جمله تیم‌هایی است که با خرید مهره‌های تأثیرگذار و نام‌آشنا در نظر دارد این فصل هم در جمع بالانشینان لیگ برتر باشد. شاگردان محمد ربیعی، اگرچه بازی با برنامه و تقریباً تهاجمی را ارائه می‌دهند اما با گذشت چهار هفته هنوز موفق به کسب پیروزی در مقابل حریفان خود نشده‌اند.

جالب است بدانید، مس رفسنجان علی‌رغم اینکه موفق به برد نشده اما حاضر به شکست در مقابل حریفان خودش هم نیست و تمام رقابت‌های فصل جدید تا اینجای کار را با تساوی پشت سر گذاشته‌اند. مسی‌ها هم‌اکنون با چهار امتیاز در رده یازدهم جدول رقابت‌ها قرار دارند.

همچنین چهار دیدار گذشته فولاد خوزستان و مس رفسنجان با دو تساوی، یک برد برای شاگردان نکونام و یک برد برای محمد ربیعی به پایان رسیده است که این مسئله ثابت می‌کند دو تیم تقریباً هم‌سطح هستند. مطابق با آمار و ارقام، این دو سرمربی در مقابل یکدیگر کمی محتاطانه عمل می‌کنند و غالباً دیدار دو تیم بیشتر از دو گل نداشته است.

با این وضعیت باید دید مس می‌تواند نخستین سه امتیاز خود را در مقابل فولاد کسب کند یا تیم فولاد باز هم با گل در دقایق پایانی مچ حریف را بخواباند.

کد خبر 602215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.