انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرداری اصفهان و بنیاد تعاون فراجا

مدیرکل بنیاد تعاون فراجا گفت: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر، تفاهمنامه همکاری بین شهرداری اصفهان و بنیاد تعاون فراجا برای تأمین مسکن کارکنان نیروی انتظامی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هابیل درویش، امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در پنجاه‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه تفاهمنامه ساخت یک هزار واحد مسکونی از سوی شهردار اصفهان و مدیرکل بنیاد تعاون فراجا به امضا رسید، اظهار کرد: براساس تفاهمنامه‌ای که با شهرداری اصفهان منعقد شد، یک هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در اصفهان صاحب خانه می‌شوند؛ معیشت حرف اول را می‌زند و در این رابطه در نیروی انتظامی ۷۰ درصد بحث معیشت کارکنان مرتبط با موضوع مسکن است.

وی با بیان اینکه همکاری‌های مدیریت شهری اصفهان برای رفع این مشکل قابل تقدیر است، تصریح کرد: امروز کار کردن سخت است و در چنین شرایط سختی افرادی هستند که دغدغه‌های مردم را دارند و به دنبال رفع مشکلات آن‌ها هستند.

مدیرکل بنیاد تعاون فراجا اضافه کرد: امیدوارم با توفیق الهی، کار ساخت این واحدهای مسکونی هرچه زودتر آغاز شود و یک هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در اصفهان صاحب خانه شوند.

کد خبر 602203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.