معرفی بهترین برند های درب ضد سرقت

چند برند مطرح در بازار وجود دارد که محصولات آنها، از نظر درجه کیفی، یک گام جلوتر از سایرین هستند. در این مقاله یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده انواع درب ضد سرقت را به شما معرفی می‌کنیم.

با وجود اینکه کمتر از یک دهه است که از ورود محصولی بسیار پرکاربرد به نام درب ضد سرقت به بازار می‌گذرد؛ استحکام و کارایی این مدل از درب‌ها برای همه اثبات شده و در حال حاضر بازار این محصول بسیار پررونق است. در چنین بازاری خواه ناخواه، علاوه بر تولیدکنندگان مطرح و بزرگ، واحدهای صنعتی کوچکی که سابقه چندانی در تولید این محصول تخصصی ندارند نیز وارد شده و این موضوع می‌تواند انتخاب را برای افرادی که به دنبال خرید درب ضد سرقت هستند دشوار کند. ما در این مقاله سعی داریم چند تولیدکننده و توزیع‌کننده خوش‌نام و معتبر در این صنعت را به شما معرفی کنیم.

کدام برند درب ضد سرقت بهتر از سایرین است؟

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که مشتریان این بازار به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از فعالان حوزه تولید انواع درب و پنجره می‌پرسند این است که درب ضد سرقت چه مارکی خوب است؟ ارائه یک پاسخ شفاف و مستقیم به این سوال کمی دشوار است. چرا که در زمان خرید این محصول، نه تنها کیفیت برند، بلکه فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.

به عنوان مثال، فرض کنید برندی در بازار وجود دارد که اکثر افراد متخصص خرید از محصولات آن را به شما توصیه می‌کنند؛ اما اطلاعی از قیمت‌های آن ندارید. اگر قیمت درب ضد سرقت این برند خاص بیشتر از بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید باشد؛ چه باید بکنید؟ در این شرایط باید چند برند جایگزین در ذهن‌تان وجود داشته باشد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، قابل رقابت با این محصول گران قیمت باشد.

بنابراین، یا باید به دنبال عرضه‌کننده‌ای باشید که با طیف وسیعی از گزینه‌های پیشنهادی می‌تواند پاسخگوی همه نیازهای شما باشد؛ یا در مورد چند برند مختلف تحقیق کنید. بیشتر کارشناسان توصیه می‌کنند که به جای رفتن به سراغ چند تولیدکننده یا واردکننده، به دنبال مجموعه‌ای باشید که متناسب با هر بودجه و هر خواسته‌ای، محصولی را به بازار عرضه می‌کند. شرکت‌هایی نظیر دژ درب، سنا درب، راشا درب، اتحاد درب و سهند درب، جزء بهترین عرضه‌کنندگان انواع محصولات داخلی و خارجی هستند.

معرفی بهترین برند های درب ضد سرقت

معرفی محصولات سهند درب

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد؛ شرکت سهند درب جزء ۱۰ شرکت برتر در زمینه تولید و عرضه انواع درب‌های ضد سرقت استاندارد و باکیفیت در کشور است. این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه در حوزه تولید و واردات انواع درب ضد سرقت و درب داخلی، مجموعه محصولاتی را روانه بازار کرده که هر کدام از آنها می‌توانند پاسخگوی نیاز گروهی از مشتریان باشد. درب ضد سرقت سهند درب تنها یکی از ده‌ها محصول این شرکت است که به دو شکل وارداتی و تولید داخل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در این شرکت، علاوه بر تکیه بر تولید داخلی با تاکید بر توان متخصصان ایرانی، مجموعه‌ای بی‌نظیر از محصولات وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه و چین برای فروش به مشتریان عرضه می‌شود. بنابراین، چه دنبال درب ضد سرقت ایرانی باشید و چه خواهان مدل‌های خارجی، در هر صورت می‌توانید در کلکسیون کامل این مجموعه، بهترین، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین درب‌ها را با کمترین قیمت پیدا کنید.

توان سهند درب در عرضه مستقیم کالاهای وارداتی به مصرف‌کننده نهایی، یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که به این مجموعه امکان پایین نگه داشتن قیمت‌ها را می‌دهد. سیاست‌های این شرکت بر مبنای حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده نهایی بنا شده و به همین خاطر، ممکن است نتوانید محصول مورد نظر خود را با قیمتی که از سهند درب استعلام گرفته‌اید؛ در جای دیگر پیدا کنید.

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، تنوع بالای طرح و رنگ در محصولات این مجموعه از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شود. این تنوع، تمام سلیقه‌ها را پوشش داده و شما می‌توانید هر سبک درب با هر رنگی که نیاز دارید را از شرکت سهند درب تهیه کنید.

ضمناً فراموش نکنید که این مجموعه، خودش یک تولیدکننده معتبر است و در صورت نیاز می‌توانید محصول مورد نظر خود را با رنگ و طرح دلخواه، به صورت سفارشی از این مجموعه تهیه کنید.

معرفی بهترین برند های درب ضد سرقت

برای خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید درب ضد سرقت دارید؛ حتماً دستوری که در چند سطر زیر نوشته شده را در زمان خرید لحاظ کنید:

کیفیت بدنه: درب‌های ضد سرقت یا بدنه چوبی هستند یا بدنه فلزی. درب‌های چوبی، نسبت به نوع فلزی خود قابلیت اجرای طرح‌های متنوع‌تری را دارند؛ اما یک درب فلزی قاعدتاً مستحکم‌تر است. به همین خاطر معمولاً برای ساختمان‌های مسکونی از نوع چوبی این درب و برای ساختمان‌های اداری و تجاری یا برای ویلاهایی که قرار است مدت زیادی از سال خالی از سکنه باشند؛ نوع فلزی این محصول مناسب‌تر است. در بین تمام محصولات موجود در بازار، درب ضد سرقت ترک و ایرانی از نظر کیفیت، یک پله بالاتر از محصول مشابه‌ای هستند که در کشور چین ساخته شده است.

ضخامت چهارچوب: درب ضد سرقت یک مکمل بسیار مستحکم به نام چهارچوب نیاز دارد که بتواند در برابر ضربه و فشار استقامت کند. بنابراین همانقدر که به کیفیت بدنه درب توجه می‌کنید؛ باید در مورد کیفیت چهارچوب آن نیز حساس باشید. ضخامت ورقی که با آن این قاب فلزی ساخته می‌شود؛ نشانه کیفیت آن است.

برند قفل و یراق‌آلات: علاوه بر چهارچوب، یک فاکتور مهم دیگر نیز وجود داشته که میزان استحکام درب ضد سرقت، رابطه مستقیم با آن دارد. آن فاکتور، برند قفل و کیفیت یراق‌آلات نصب شده روی درب است. هر چقدر از قفل بهتر و استانداردتری استفاده شده باشد؛ شکستن بدنه فولادی و زبانه‌های مستحکم آن دشوارتر می‌شود. علاوه بر این، برخی از سارقین، برای باز کردن درب از ترفندهایی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، به جای شکستن قفل و یا دیلم کردن درب، به سراغ لولاها می‌روند و با آسیب زدن یا درآوردن لولاها، به طور کلی درب را از چهارچوب جدا می‌کنند. در این شرایط اگر در کارخانه از لولاهای مخفی برای نصب درب روی چهارچوب استفاده شده باشد؛ کار سارقین مختل می‌شود.

چرا محصولات سهند درب جزء بهترین‌ها هستند؟

حال که با فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر روی کیفیت درب‌های ضد سرقت آشنا شدید؛ بهتر است پاسخ این پرسش را نیز به صورت شفاف به شما بگوییم. سهند درب یک مجموعه کامل است که با تکیه بر دانش و تجربه یک تیم حرفه‌ای و متخصص و فعالیت مستمر بخش تحقیق و توسعه خود، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که تمام راه‌های نفوذ را برای سارقین مسدود می‌کنند.

در تولید درب‌های ضد سرقت سهند درب، تمام اصول مورد نیاز برای تولید یک درب استاندارد ومستحکم لحاظ شده و محصولات بعد از تولید، مرحله کنترل کیفیت را با دقت هر چه تمام‌تر طی می‌کنند. علاوه بر تولیدات داخلی، این مجموعه بر روی کیفیت محصولات وارداتی نیز به شدت حساس بوده و فقط درب‌های ضد سرقت شرکت‌های معتبر خارجی که از کیفیت ساخت آنها کاملاً اطمینان دارد را به مشتریان خود عرضه می‌کند. به این ترتیب، چه از محصولات خود کارخانه سهند درب خرید کنید و چه انتخاب شما یک درب ضد سرقت وارد شده توسط این شرکت باشد؛ در هر صورت می‌توانید با اطمینان از کیفیت، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

کد خبر 602079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.