حمل‌ونقل عمومی در روزهای اربعین و شهادت امام‌رضا(ع) رایگان است

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تصمیم اعضای شورای ششم شهر و به منظور تعظیم شعائر دینی، ارائه خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس در روزهای اربعین حسینی(ع) و سالروز شهادت امام‌رضا(ع) رایگان شد.

ایمان فرهمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رایگان شدن حمل‌ونقل عمومی مشهد در روزهای اربعین حسینی و سالروز شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: در گذشته مصوبه‌ای در خصوص ارائه خدمات رایگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو در مناسبت‌های خاص و ایام مشخص داشتیم.

وی در خصوص رایگان بودن هزینه حمل‌ونقل در بعضی از ایام سال، ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد سرویس‌دهی در روزهایی مانند نیمه شعبان و سالروز میلاد امام‌رضا (ع) و دیگر مناسبت‌ها رایگان است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد افزود: بر همین اساس با هدف تسهیل تردد و تکریم شرکت‌کنندگان در مراسم عزاداری ائمه اطهار (ع) و تعظیم شعائر دینی مقرر شد ارائه خدمات قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی در روز اربعین حسینی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) رایگان شود.

وی با اشاره به اهمیت رضایت خاطر شهروندان، اضافه کرد: در روزهایی که احتمال ایجاد ترافیک وجود دارد، لازم است شهروندان برای کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 602008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.